بیانیه حضور در دور دوم انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 اردیبهشت 1395

بیانیه حضور در دور دوم انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی
این روزا پس از برگزاری مرحله اول و حضور معنادار مردم در انتخابات مجلس ،در آستانه‌ یکی دیگر از مقاطع مهم و سرنوشت‌ساز بزرگترین حوزه انتخابیه قرار گرفته‌ایم، انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به باقی ماندن رقابت برای تعداد قابل‌ توجهی از کرسی‌ها هنوز به پایان نرسیده است، از‌ این‌رو حساسیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول آن نیست و حضور ارزشمند شما مردم آگاه و شریف را می‌طلبد.

حضور حداکثری در این مرحله چه بسا بیش از مرحله اول نشانگر پافشاری بر برنامه‌ها، اهداف و ضرورت تغییر است و تحقق این مطالبات در گرو حضور موثر اکثریت یکپارچه‌ منتخبان شما برادران و خواهران در مجلس شورای اسلامی است که همراهی مجلس آینده موجب تقویت آن نیز خواهد شد. آنچه در اینجا نیاز به اشاره دارد
ما معتقدیم با گذشت بیش از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آنچه در شأن مردم است رسیدن به وضعیت بهینه و مناسب در زمینه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی است و این مهم دست‌یافتنی است. نام‌گذاری سال ۱۳۹۵ از سوی مقام معظم رهبری بر جدیت در اقدام و عمل افزوده و ضرورتی است که با آرای شما مردم شریف، از طریق صندوق‌های رای و در روندی اعتمادساز محقق خواهد شدو در گرو رای آحاد شما سروران هست ، ان‌شاءالله باور داریم که دهم اردیبهشت ماه ۹۵ برای تکمیل گام دوم، در پی حضور ارزنده، پرشور، حداکثری و گرم شما عاشقان ایران اسلامی، انسجام و همدلی شگفتی‌آفرین هفتم اسفند ۹۴ برای توسعه و تعالی ایران عزیز تکرار خواهد شد.
مطمئنا در این مسیر با رعایت اخلاق، قانون و ارزش‌های دینی- ملی می‌توان با وجود محدودیت ها و ناهمواری ‌های همیشگی و موجود با حضوری آگاهانه و هشیارانه،می توان ضامن تحقق «امید، آرامش و رونق اقتصادی» در سراسر این سرزمین پرافتخار بود.
دهیاری مبارکه به عنوان قطره ی کوچکی از اقیانوس این مرز و بوم از اهالی شریف روستا فروتنانه و در کمال خضوع خواستاراست نظر به عدم امکان تمدید مدت زمان اخذ رای ، در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه نمایند و با حمایت از این عزیزان که گزینه های نهایی هستند با انتخاب فرد اصلح برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار خویش بیفزایند .
به امید آن روز که انشاالله دیر نیست

دهیاری و شورای اسلامی مبارکه


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page