اخبار و اطلاعات در تصمیم گیری های اشخاص موثر است

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
یکشنبه - 22 مرداد 1391

معاون دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بافق، با تبریک روز خبرنگار گفت: امیدوارم خبرنگاران شهرستان در انعکاس پیشرفت ها و نقاط ضعف و قوت جامعه و  همچنین پیگیری هایی که تا کنون نسبت به موارد و مسایل متنوع جامعه و خصوصا شهرستان داشته اند موفق باشند.

محموداکرمی ادامه داد: از آنجا که دریافت اطلاعات و اخبار می تواند در تصمیم گیری ها  و موفقیت های تمامی اشخاص موثر باشد، اینجاست که به وظیفه خطیر و مهم خبرنگاران پی می بریم.

وی افزود: خبرنگاران با اخبار و اطلاعاتی که از کلیه اقشار مختلف از جمله؛ متخصصین و سایر افراد دریافت کرده و به اطلاع کلیه مردم و مسئولین می رسانند، کمک می کنند تا تصمیم گیری ها از سوی مسئولان و مردم با آگاهی  انجام گردد.

وی اضافه کرد: امیدواریم تمام خبرنگاران بتوانند رسالت خطیر خود را بدور از جنجال های خبری و مطابق با نیازهای جامعه و کشور و به نوعی در جهت پیشبرد اهداف جامعه انجام دهند.

اکرمی در زمینه همکاری دانشگاه و دانشجویان در عرصه های خبر و اطلاع رسانی، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری و مسئولین کشوری بیان کرده اند، دانشگاه ها می توانند مرکز و باعث پیشرفت یک جامعه باشند و این چیزی مبرهن و آشکار است. وی اضافه کرد: دانشجو به عنوان قشری که می تواند در تمام زمینه های مختلف؛ فرهنگی، اجتماعی، فنی، سیاسی و مذهبی  فعالیت داشته باشد، با قرار گرفتن در یک بستر خوب و مناسب می تواند منشا خدمت رسانی باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بافق از شهید آوینی و همچنین شهدای عرصه قلم، خبر و اطلاع رسانی یاد  کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی بافق نیز آماده است با اصحاب خبر و رسانه در زمینه های مختلفی که می تواند منجر به پیشرفت و توسعه شهرستان گردد همکاری نماید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page