صباغیان ؛ نظارت و قانون گذاری ؛ از شعار تا عمل

دسته: عمومی
۹ دیدگاه
یکشنبه - 9 خرداد 1395

 

ظهر پنج شنبه هفته گذشته نماینده شهرستان های ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز مهمان مردم دیار سبزدشت بود که یک اتفاق جالب در این سفر وجود داشت و آن همراهی مسئولین تمامی ادارات مرتبط با روستاها و بخشدار محترم جناب آقای فتاحی در این سفر بود که در این سفر مردم به بیان مشکلات پرداختند و مسئولین پاسخ می دادند.

یکی از اصلی ترین دغدغه این مردم مشکل جاده گزوئیه بود که روند پیگیری ها توسط شوراها و بخشدار برای آقای صباغیان و مردم تشریح می شد و مردم صحبت های تکراری بخشدار که در حال پیگیری هستیم را فقط می شنیدند که در یکی از روستاها پدر شهیدی لب به انتقاد از بخشدار در خصوص جاده گزوئیه و دید و بازدید بخشدار از روستاها گشود و اذعان نمود در این سه سال هیچ اقدام عملی و سخن باب میلی از این بخشدار نشنیدیم.

البته باید به این مردم حق داد چرا که در زمان تصدی آقای مهندس صمیمی ایشان از هفت روز هفته تقریبا سه روز آن را در منطقه حضور داشتند و به شدت پیگیر جاده گزوئیه بودند ولی چهره بخشدار دولت تدبیر و امید برای خیلی از مردم این منطقه جدید بود حال جای سوال است که چه عاملی باعث گردیده جناب اقای فتاحی در این سفر آقای صباغیان را همراهی کند و قول پیگیری تمام خواسته های مردم این منطقه بدهد و با اطمینان بگوید تا سفر بعدی به نتیجه خواهد رسید؟

در همین حین سوالاتی مطرح گردید که یکی از آن ها بیکاری شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی با تعدادی نیروی انسانی و چند صد میلیون تومان ماشین آلات راهسازی بود و صبحت از واگذاری پروژه بلوار کشاورز توسط این شرکت تعاونی بود که در هاله ای از ابهام قرار دارد.

البته سوالاتی در مورد کم آبی ، نحوه زمین های واگذار شده به متقاضیان ، قطعی برق و بیکاری جوانان مطرح گردید که مسئولین هر قسمت پاسخگوی این مسائل بودند.

به نظر اینجانب بهترین نحوه نظارت بر عملکرد مسئولین و خدمت به مردم همین ارتباط مستقیم مسئولین با مردم در حضور نماینده قاطعی همچون آقای صباغیان است ان شا الله  امید داریم شعار قانون گذاری آقای صباغیان نیز به زودی زود تحقق یابد.

با تشکر – دوستدار سبزدشت

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 خرداد 1395 - 1:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام سبزدشت حق به جانبش است. چون اقای فتاحی فردی منصف است. تمام روستاها را به یک دید می بیند. همان اقایی که شما می گویید شبانه روز در سبزدشت خوابیده بود به این طرف کوه کاری نداشت. یعنی تا عمر دارم از ناحقی که در حق این طرف کوه شده نخواهم گذشت. اقای فتاحی عدالت را برقرار کرد و بودجه را به تمام روستاها داد. به همین دلیل است که حاضر می شوید این مطالب را ارسال کنید. اقای فتاحی این ور کوه حمایتت خواهد کرد. چرا که به وضوح فعالیتت را دیده است. دست مریزاد. کمی مودب تر با بخشدار صحبت کنید به شرطی که همه چیز حل شود. جناب اقای فتاحی غصه نخور مسئولیت اینا را دارد.

حامی محیط زیست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 خرداد 1395 - 1:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایون محترم و مسوولان محترم جاده گزوئیه هرگز در نخواهد رفت بیخود سعی و تلاش نکنید بروید دنبال جاده جایگزین بگردید.

حاجی میرزا آقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 خرداد 1395 - 2:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر آقای صباغیان قاطع هستن چرا صحبتی از خصوصی به میان نمی آورند

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 خرداد 1395 - 7:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
دلیل نمیشه چون بخشدار زیاد به منطقه سبز دشت نمیان ،کاری هم انجام نمیده.
بهترین کار اعتدال است.چیزی که قبلا نبود.خدمت بزرگواری که گفته بخشدار در مورد جاده گزوئیه فقط حرف میزنه و عمل نمیکنه باید بگم کار های دولتی چند سال باید پیگیر باشی تا به سرانجام برسه.جاده گزوئیه هم بحث ملی است و آقایون الکی الکی مخالفت میکنن چون دلیل منطقی ندارن و فقط بحث حیاط وحش وجود دارد.پس دست بخشدار نیست.
و در آخر آقای دوست دار محیط زیست یه سوال دارم : چرا اتوبان تهران شمال که اجرا میشه بحث محیط زیست رو پیش نمیکشین؟؟؟؟؟؟پس سنگ بیخود به سینه نزنید

سبزدشتی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 خرداد 1395 - 8:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه ما حامی محیط زیست نبودیم تا حالا همین حیات وحش موجود هم از بین رفته بود تعامل و سازگاری مردم باعث گردیده محیط زیست این منطقه باقی بماند ضمنا چرا حامیان محیط زست اینقدر برای محیط زیست این منطقه قد علم می کنند ولی خبری از حمایت محیطزیست منطقه آریز و معادن اطراف بافق و چند نقطه دیگر نیست ………….
حامی محیط زیست لطفا پاسخ دهید.

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 خرداد 1395 - 9:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام انان که اسفالت کردن جاده گزوییهِ راازبین بردن زیست می دانند مشکلی بامنطقه سبزدشت دارند نه اینکه حامی محیط زیست هستند اگرمنطق وحقیقت باشدکسی که مخالفت می کند مخالف محیط زیست است زیرامسیر85کیلومتری می شود48کیلومترِِِ……مردم سبزدشت ازبخشدار خودراضی هستندواختلاف نیاندازیدباتشکر

حامی محیط زیست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 خرداد 1395 - 10:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تاکیدمان همین است که گفتم جاده هرگز در نخواهد رفت. خداوند به شورای عالی محیط زیست خیر بدهد که این مورد را تصویب کرد مخصوصا خانم ابتکار.

بي نام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 خرداد 1395 - 1:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

روي سخنم با سردبير مي باشد اميد است براي درج متن خبرهاي خود جانب عدالت را در نظر بگيريد و بعضي از زحمات كشيده شده را ناديده نگيريد.

محمدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 11 خرداد 1395 - 12:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با عرض سلام و ادب
در شروع باید گفت دوست دار سبزدشت که چنین متنی را نوشته و به نظر من یک طرفه به قظاوت پرداخته ای بهتر بود در نگارش مطالبت کمی هم انصاف را رعایت می نمودی و کارهایی را که انجام شده را نیز بیان می کردی و در ادامه گفتنی است جناب آقای مهندس فتاحی بخشدار محترم 2 سال است که به سمت بخشداری مرکزی منصوب شده اند نه 3 سال و در این دو سال به اندازه ای که ما با خبر هستیم و نشان می دهد هرآنچه را که در توان داشته اند انجام داده اند.
شایان ذکر است بخش مرکزی بافق به غیر از سبزدشت روستاهای دیگری نیز دارد که بخشدار محترم به خوبی اعتدال را رعایت نموده و به همه روستاها سر کشی می نمایند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.در پایان باید از بخشدار محترم و تمام مسئولین تشکر نمود به خاطر تمام فعالیت هایی که انجام داده اند و مهم کمک کردن به خلق می باشد که انشاا.. تمامی مسئولین و مدیران در این امر موفق باشند.

You cannot copy content of this page