مسابقه اسب سواری در بافق برگزار می شود

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 12 خرداد 1395

رییس هیات سوارکاری شهرستان بافق خبر داد :

مسابقه اسب سواری استقامت در بافق برگزار می گردد

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ” جلسه هیات سوارکاری با حضور مالکین و پرورش دهندگان اسب شامگاه سه شنبه 11خرداد ماه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید

در این جلسه در مورد برنامه ها و اهداف هیات سوارکاری شهرستان  و نیز در خصوص رفع مشکلات موجود جهت راه اندازی پیست سوارکاری و برگزاری مسابقات ، بحث و تبادل نظر گردید.

اکثر قریب به اتفاق حضار حاضر در جلسه بر حفظ اتحاد و ایجاد هم دلی در بین پرورش دهندگان و مالکین اسب شهرستان  تاکید نموده و پیشنهاداتی در خصوص بحث درآمدزایی هیات مطرح نمودند.

در پایان جلسه سید جلیل هاشمی رئیس هیات سوارکاری شهرستان بافق ضمن ابراز امیدواری ازاجرایی شدن  برنامه ها و اهداف هیات سوارکاری ، بر حمایت کلیه مالکین و پرورش دهندگان اسب  از برنامه های هیات تاکید نمود.

رئیس هیات سوارکاری شهرستان بافق  همچنین در خصوص راه اندازی کلوپ حمایت از مالکین و پرورش دهندگان اسب  برای سوارکاران و اعضاء فعال هیات سوارکاری که عضواین کلوپ باشند خبر داد.

سید جلیل هاشمی در ادامه افزود : در نظر داریم یک دوره مسابقه اسب سواری استقامت بعد از ماه مبارک رمضان در بافق برگزار نماییم لذا علاقمندان به این رشته ورزشی می توانند ضمن اعلام آمادگی شرایط خود را جهت شرکت در این دوره از مسابقات در مدت زمان باقیمانده فراهم نمایند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بابا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 - 8:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ورزش بافق به دست اقایان پوکیده

You cannot copy content of this page