از مدعی های صعود به لیگ برتر هستیم

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 مرداد 1391
آغاز تمرینات تیم فوتبال سنگ آهن بافق/ فیروز کریمی سکان سنگ آهن را به دست گرفت
بافق – خبرگزاری مهر: تمرینات تیم فوتبال سنگ آهن بافق زیر نظر فیروز کریمی سرمربی این تیم در بافق آغاز شد.

فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال آهن بافق در حاشیه تمرینات این تیم در زمین چمن باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهداف حضور خود در تیم سنگ آهن بافق اظهار داشت: بر اساس دوستی دیرینه ای که با مدیر عامل باشگاه آهن بافق داشتیم و صحبت هایی که در رابطه با تیم فوتبال آهن انجام گرفت پس از چند جلسه زمینه حضور در تیم آهن بافق برای من فراهم شد.

وی همچنین به مشخص شدن ترکیب اصلی تیم در روزهای پایانی تمرینات اشاره کرد و افزود: ترکیت نهایی تیم عمدتا در دو هفته پایانی تیم مشخص خواهد شد و در حال حاضر به خاطر انیکه از بروز برخی مشکلات در تیم چلوگیری شود نمی تون ترکیت اصلی را مشخص کرد.

10 روز دیگر ترکیب تیم را می بندیم

کریمی تصریح کرد: در 10 روز آخر که بعد از تمرینات، ترکیب تیم به دست آمده و زمینه برای بستن ترکیب جدید فراهم می شود.

سرمربی تیم فوتبال آهن بافق با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه بازیکنان بافقی در این تیم عنوان کرد: بازیکنان بافق در تیم سنگ آهن می توانند همه گونه نقشی داشته باشند و اگر بتوانند توانایی خود را در این تمرینان نشان دهند در ترکیب قرار می گیرند.

 

وی افزود: در تیم سنگ آهن بافق پست هایی برای بازیکنان بافقی در نظر گرفته شده است که در صورتی بازیکنان بافق نتوانند توانایی خود را در این پست ها نشان دهند از بازیکنان دیگری در استان و کشور استفاده می شود.

کریمی با اشاره به اهداف تیم فوتبال سنگ آهن بافق بیان داشت: از همان اول مشخص شد که حضور در بازی های لیگ برتر کشو ر مهمترین هدف این تیم است.

از مدعی های صعود به لیگ برتر هستیم

وی تاکید کرد: با فراهم شدن شرایط مناسب تیم سنگ آهن بافق از مدعی های اول صعود به لیگ برتر است .

سرمربی تیم سنگ آهن بافق توصیه ای هم به هوادارن داشت و گفت: حرفه ای بودن هواداران از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به اینکه شهرستان بافق برای اولین بار دارای تیم لیگ یک کشور شده است، ضرورت دارد هوادارن بافقی برای نشان دادن فرهنگ اصیل و ناب بافق تلاش کنند.

کریمی از همه هواداران دعوت به همکاری و تشویق تیم خود کرد و بیان داشت: هواداران و تماشاگران بافقی با حمایت خود از تیم ثابت کنند بافق دارای پیشینه تاریخی و مذهبی چندی ساله است و دارای فرهنگ خاص است.

وی گفت: فوتبال برد و باخت دارد و زیبایی فوتبال به حضور تماشاگران از جنس فهیم آن است.

به گزارش مهر، امتیاز تیم فوتبال دسته اولی تربیت یزد در تاریخ اول تیرماه سال جاری رسما به شرکت سنگ آهن بافق واگذار شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page