باید سهم هر منطقه و شهرستان در مدیریت ارشد استان دقیق معلوم شود

دسته: اخبار ویژه
۲۳ دیدگاه
یکشنبه - 23 خرداد 1395

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی موسسات و بانک‌های خصوصی نرخ سود بالا است و باید نظارت بر این موسسات و بانکهای خصوصی افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا صباغیان ظهر امروز در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان یزد اظهار داشت: عدم نظارت عالیه بر فعالیتهای  موسسات خصوصی سبب افزایش تخلفات می‌شود.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم وجود نیروی انسانی کارآمد در دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: باید استخدام‌ها دقیق و بر اساس نیاز و حساب شده صورت گیرد.

صباغیان گفت: بکارگیری نیروهای مورد نیاز جامعه در بخش‌های مختلف اجرایی باید در صورت امکان توسط بخش خصوصی با رعایت مقررات و نظارت کامل انجام گیرد.

وی در ادامه به مشکلات قشر سخت کوش کارگران در کشور و حوزه انتخابیه اشاره و تاکید کرد: وجود تشکل‌های قانونی کارگری برای پیگیری مطالبات کارگران یک ضرورت است.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود این تشکل‌ها از خود کارگران سبب می‌شود تا آنها بصورت جدی و عملی در راستای نیازها و مطالبات کارگران فعالیت کنند.

صباغیان گفت: تشکل‌های کارگری  باید رابط بین کارفرمایان در بخش‌های صنعتی و تولیدی و کارگری با کارگران در واحدهای مختلف باشند.

وی  از امضای قرارداد سفید کوتاه مدت با کارگران انتقاد کرد و خواستار نظارت بیشتر این امور و رسیدگی جدی مسئولان بر تحقق حقوق حقه این قشر سخت کوش جامعه در عرصه تولید شد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در سطح مناطق مختلف این حوزه بزرگ انتخابیه نیروهای توانمند وجود دارد بر بهره‌گیری از آنها در سطح استان تاکید کرد.

صباغیان گفت: باید سهم هر منطقه و شهرستان در مدیریت ارشد استان دقیق معلوم شود و حقی تضییع نگردد چون ظرفیت‌های خوبی در تمامی مناطق برای خدمت در جاهای دیگر در سطح کلان وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به وجود برخی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه حوزه انتخابیه خواستار همکاری و نظارت و توجه ببیشتر در رفع آنها شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
بلال حبشی دوم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 خرداد 1395 - 9:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ـ آقای صباغیان، چون اول کارتان هست و در همه ی مسایل می خواهید صاحبنظری نمایید، قدری بیشتر تامل کنید، ورود در هر حیطه ای کار نماینده ی تازه کاری مانند شما نیست… همین امر باعث دو مسئله خنده دار می شود، الف ) کلی گویی که گفته ها مانند گفته های شما شکل شعاری و خنده دار به خود می گیرد ب) تکرار مکررات ، بخاطر اینکه برای هر مسئله ای کمترین وقت برای تحقیق دارید و یک سرچ کوتاهی در اینترنت می کنید و بعد صحبت می کنید، بنابراین صحبتها تکراری است، مثلاصحبت کردن از امضای قرار داد سفید بین کارگران تقریبا به سالهای 82 تا 84 بر می گردد و احمدی نژاد هم این مسئلهرا عنوان می کرد….
3ـ آقای صباغیان اگر بافق فردا این نظر را سانسور نکرده به3 سوال مردمی که به شما رای داده اند جواب دهید:
اول : چرا از بین این کمیسیونهای مرتبط در مجلس، خصوصا صنعت و معدن، شما کاندید کمیسیون امنیت و روابط خارجی شده اید؟ راست است که شما خودتان در اعتصابات شرکت، مهره ای امنیتی بودید و اعتصابات را به نفع جریان خاصی هدایت می کرده اید که هم اکنون مزد خود را گرفته اید
دوم: آیا این انصاف است که شما به خبرنگار آفتاب یزد، گفته اید : در مورد احکام صادره برای شلاق و زندان تعلیقی کارگران بازداشتی ، که همه گوش به فرمان شما بوده اند (غیر از یک نفرشان) اظهار بی اطلاعی می کنم. آیا واقعا شما بی اطلاع بوده اید؟ چرا هم اکنون موضع مناسبی اتخاذ نکرده اید؟
سوم) نظر صریح شما درباره 28/5 درصدی که به تامین اجتماعی واگذار شد چیست؟ چرا سکوت کرده اید؟ معاون خصوصی سازی کشور گفته است در واگذاری سنگ آهن مرکزی، برخی شرکتهای شبه دولتی، فضای بافق را امنیتی کرده اند تا بتوانند واگذاری سالم به فولاد خوزستان را لغو کنند، و بعدا در اولین فرصت مابقی شرکت را نیز به تصاحب خود درآورند. این اقدام بنا به گفته ی مقام معاون حقوقی خصوصی سازی کشور با کمک برخی مسئولین محلی صورت گرفته ست. آقای صباغیان، در این صورت آیا با این گفته موافقید؟ این گفته می گوید که شرکت شبه دولتی یعنی صندوق بازنشستگی فولاد، خود زمینه اعتصاب را فراهم می کرده است تا فضا امنیتی شود، بنابراین شما به نوعی یا آگاهانه و یا ناآگاهانه، زمینه این اعتصاب رابرای این شرکت فراهم کرده اید. بلافاصلاه بعد از راهیابی شما به مجلس، این واگذاری هم انجام شد، آیا سکوت شما این مسئله را ایجاب نمی کند که شما هم یا بازی خورده ی این شرکت هستید یا در بازی شان بودید…؟ لطفا بافق فردا این سخنان را سانسور نکن،سانسور این نظرات، باعث می شود مردم بجای سایتها، به شبکه های اجتماعی روی آورند،مثلا خود من، این سوالات را به شبکه های اجتماعی بافق خواهم کشاند و اعتماد مردم به بافق فردا، کم می شود. بنابراین بهتر است نماینده بافق، بداند مردم چه سوالاتی دارند….

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 خرداد 1395 - 11:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مردم همواره ناآگاه و احمق نمی مانند و بالاخره نسلی می آید که بخواهد راهش را جدا کند و حق خواهی کند . مراکز قدرت نیز از این موضوع آگاهی دارند و اوضاع و جو جامعه را رصد می کنند . زمانی که جامعه به نقطه ی فوران می رسد و حرکت اجتماعی اجتناب ناپذیر است یکی از مهره هایشان را از کیسه بیرون می آورند و آنها را جلو می اندازند . دست آنها را باز می گذارند تا حرفهای عدالت خواهانه بزنند و اعتماد مردم را جلب کنند .آنها تا آنجا جلو می روند که رهبری مردم را در دست بگیرند . آنگاه به محض آنکه سدها شکسته شود و مردم به خروش درآیند ملت را به سمتی هدایت می کنند که به منافع مراکز قدرت آسیبی وارد نشود و یا اینکه حداقل آسیب وارد شود .
این مسئله را در هند نیز شاهد بودیم . زمانی که مردم هند از طلم بریتانیا به تنگ آمده بودند و حرکت ضد استعمار اجتناب ناپذیر بود ، بریتانیا گاندی را علم کردم و توانست نفوذش را در هند حفظ کند . ماندلا نیز نمونه ی دیگری از این کنترلر های اجتماعی وابسته به مراکز قدرت است .
ذکر این کته ضروری است که ما نمی توانیم در اصل حرکت عدالتخواهانه مردم هند و افریقای جنوبی شگ کنیم اما عدم تحلیل درست آنها جای پای استعمار و مراکز قدرت را حفظ کرد . در مورد بافق نیز حرکت مردم عدالتخواهانه بود و مخالف مردم بافق با اختصاصی سازی سنگ آهن درست بود . اما ما نباید نئوگاندی ای مثل صباغیان را انتخاب می کردیم .
در ضمن کارد دموکراسی بسیار کندتر از آن است که بتواند مافیای اقتصاد ایران را که چون علف هرزی در حال گسترش است ببرد . در سفری که احمدی نژاد به جیرفت داشت نامه ای نوشتم و به دوست جیرفتی ام دادم تا به او برساند . گفتم اقای احمدی نژادبا تکیه بر دموکراسی نمی توانی کاری برای این مردم بکنی. دموکراسی با سلام و صلوات می آوردت دو باره بعد هم با فحش روانه خانه ات می کند . پس شما باید کاوه ایران باشی . اگر مرد این عرصه هستی بیا جلو و مردم هم همراهت خواهند بود . اما جامعه ی امروز ایران گاندی نمی پذیرد . یعنی ما پس از پیروزی نیازمند ریخته شدن خود دزدان و خائنین هستیم تا باور کنیم شما نیز مهره نیستی و به عبارتی نیامدی ما را سر کار بگذاری . قدم بعد هم برای قبول مهره نبودن شما بازگشت به ارزشهای ایرانی است که ریشه در ایران باستان دارد . یعنی کورش و زرتشت .

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 خرداد 1395 - 1:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای صباغیان سلام.
مدیریت علم وهنر است خواربار نیست که با سهمیه توزیع کنند.عوامفریبی مصیبت سیاسیون ماکیاولیسته .شما به این ورطه نیفت .داوطلبی کمیسیون امنیت خطای فاحش شما بود .دم خروسی شددر رد همه شعارهای قبلی کمیسیون صنایع ،اصل 90،فرهنگی بیشترانتظارات مردم را قابل پیگیری میکرد.خدا کند من در اشتباه باشم.

    علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 8:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    جناب Anonymous لطفا مسیرت رو مشخص کن همیشه ساز مخالف می زنی، بگن ماست سفیده تو می گی ماست سیاه ست،بگن ماست سیاهه تو میگی سفیده، والا تو کارت موندم

خسته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 خرداد 1395 - 4:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته ام از این همه بی عدالتی.. خسته از این همه حرف نه عمل… آقای صباغیان شما فقط بلدید حرف بزنید ن کاری انجام بدید

سینا دهقان شادکامی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 خرداد 1395 - 8:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام لطفن برادر گرامی سوالات را از خود ایشان بپرسید خود ایشان جواب خواهند داد و حرف های که صحت ان مشخص نیست مانند ریس جمهور گذشته که بدون اینکه صحبتهایشان صحتدداشته باشد الکی مطالب مینویسند تشکر

حاجی محمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 1:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در بیا حال این روزهای بافق

بیا ببین که شهرم، چها کشیده از ظلم

ببین چه سخت است، اوضاع زین تظلم

زبس بیعدالتی را، در شهر دیده ایم ما

دگر امید نداریم، ز بس کردیم تکلم

شدیم سرگرم دست، مسئولین در استان

ببین چگونه رفتار، کردند با ما تفنن

ز هر چه فریاد دادیم، بر مسئول هیهات

ان را که گوش نباشد، کی بشنود ترنم

گویا شهر من بافق، مظلوم عالمین شد

چرا برای رونق ، باشد در تاخر

یارا خود نظر کن، شهر شهید پرور

ابادی دگر نیست، در شهر من تقدم

ما خود ندانستیم، علت این همه ظلم

بی تجربگی مسول، یا نیست درو تعلم

ببین چقدر سخته، در عصر تکنولوژی

ابادی شهر نبینی، چقدر هست تالم

محمود حاجی محمدی

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 6:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

صباغیان از ورود به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه باز ماند .
افراد زیرا نامزد عضویت در این کمیسون شده بودند ، که در بین آنها نام آقای صباغیان نیز به چشم می خورد:
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

سید محمد جواد ابطحی،‌ فرهاد فلاحتی،‌ شهروز برزگر،‌ کاظم جلالی،‌ مجتبی ذوالنوری، محمد جواد فتحی،‌ سید حسین نقوی حسینی،‌حشمت الله فلاحت پیشه، شکور پورحسین، اسدالله عباسی،‌ ولی الله نانوا کناری، مصطفی کواکبیان،‌ کمال الدین دهقانی،‌ محمد ابراهیم رضایی،‌ابوالفضل ابوترابی، علی اردشیر لاریجانی، محمد مهدی برومندی، محمد آشوری، هاجر چنارانی، محمدرضا صباغیان، مهدی شیخ،‌ محمد علی وکیلی، مسعود گودرزی، اصغر سلیمی، جواد کریمی قدوسی،‌ علاءالدین بروجردی، علی نجفی بشرودی، هادی شوشتری، علیرضا رحیمی، جلیل رحیمی، سید قاسم جاسمی، سید محسن علوی، مرتضی صفاری نطنزی، ابوالفضل حسن بیگی، پروانه مافی، محمد جواد جمالی، بهمن طاهرخانی، علیرضا سلیمی
http://www.tahlileiran.ir/a/78026.html
افرادی که انتخاب شدند :
1. کاظم جلالی
2. شهروز برزگر کاشانی
3. مجتبی ذوالنوری
4. سید حسین نقوی‌حسینی
5. حشمت‌الله فلاحت‌پیشه
6. مصطفی کواکبیان
7. کمال دهقانی‌فیروزآبادی
8. محمدابراهیم رضایی
9. محمدمهدی برومندی
10. محمداشوری تازیانی
11. هادی شوشتری
12. مسعود گودرزی
13. جواد کریمی قدوسی
14. علاءالدین بروجردی
15. علی نجفی خوشرودی
16. علیرضا رحیمی
17. اردشیر نوریان
18. سیدقاسم جاسمی
19. سید محسن علوی
20. مرتضی صفاری نطنزی
21. ابوالفضل حسن بیگی
22. محمدجواد جمالی‌نوبندگانی
23. هاجر چنارانی
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950323001379
نامزدی صباغیان برای کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجه نشانده ی این است که وی حداقل نیم نگاهی به سوی کسب پستهای چرب و نرم تر دارد .
اما آه مردم بافق باعث شد صباغیان به مقصودش نرسد .
صباغیان آمده بود حرکت دادخواهانه مار را منحرف کند و کرد .
مردم به صباغیان رای دادند تا او پیگیر کارهای آنها شود نه اینکه برود به دنبال پست و مقام .

عبور از صباغیان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 7:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

صباغیان نمی تواند در مقابل شلاق خوردن کارگران سکوت کند زیرا از اعتراض همین کارگرها استفاده کرد و بر امواج سوار شد و رای آورد . اینکه عده ای احمق می گویند به صباغیان ربطی نداره و هر که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه . … زیاده می خورن . این خربزه را صباغیان هم خورده و استفاده کرده و باید او هم پای لرزش بشینه . مگر اینکه ماموریتش این بوده که باید حرکت مردم را منحرف میکرده .
اقای صباغیان نباید به خاطر پست نوکری قدرتمندان رو کرد . دیدی که به امید رفتن تو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مقابل حکم کارگران سکوت کردی ولی بهت ندادند . نوکر مردم باش.

سینا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 7:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان قبل از رای آوردن می گفت که بر کار مسئولین باید نظارت کرد و اوضاع باید به گونه ای باشد که مردم در مقابل مسئولین لکنت زبان نگیرند .
آیا هدف از شلاق زدن کارگران چیزی جز ترساندن آنهاست تا حق خواهی نکنند ؟
آیا شلاق زدن لکنت زبان نمی آورد ؟
چرا شما در کنار فرماندار و استاندار می نشینی و چیزی از شلاق خوردن کارگران نمی گویی؟
آیا سکوت شما پیامی جز منفعت شخصی دارد ؟
آقای صباغیان شما به خاطر نماینده بودن مصونیت قضایی دارید پس اگر در مورد شلاق زدن کارگران حرفی بزنید نمی توانند شما را دادگاهی کنند پس چرا چیزی نمی گویید؟
آیا می ترسید به سرنوشت نماینده ی مراغه دچار شوید ؟
در جایی گفتید که وظیفه ی شما فقط قانون گذاری است ، اگر تنها وظیفه ی خود را قانون گذاری می دانید پس چه فرقی بین شما و نمایندگان پیشین بود ؟
چرا مردم بعد از انتخاب شما اینقدر خوشحال شدند ؟
آیا دخیل عباس و فرهمند نمی توانستند یک دکمه را در مجلس فشار دهند و قانون گذاری کنند ؟
در شرایط فعلی ما به چه چیز شما دلخوش کنیم ؟
قضیه ی شما شده مثل قضیه ی شتر مرغ . وقتی می خواهند سوارش شوند می گوید من مرغم و وقتی می گویند تخم بگذار می گوید من شترم .
این سیاست فعلی شما چه فایده ای برای بافق دارد ؟
چرا با شلاقهای لکنت آفرین -در مقابل مسئولین-مبارزه نمی کنید ؟

یوسف از سوییس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 8:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در جواب آقای…. نام نمی برم نظر شماره 2 باید بگم که در تحلیل درست شما، جای یک مثال خالی است. البته یک مثال اساسی، مانند محمدرضا شاه و مسایل سال 1979 ایران و مثال دیگر سال 2009 در ایران که کسانی که لیدر خواسته های مردم بودند، از خود بودند. یک مسئله دیگر اینکه برای اوردن مردم به پای صندوقهای رای و اظهار اینکه مشارکت بالاست و به نفع خود انتخابات را مصادره کردن، همان مثال شما بازهم صادق است. هر بار کسی را از درون لپ لپ در می آورند به بهانه ی حرفهای عدالتخواهانه و مخالف شرایط موجود زدن، عوض کردن قانون و …. تا مردم به او رای دهند و بعد از رای دادن، همان می شود که بود. چرا که بالاخره اینها از همه فیلترهای همین سیستم رد شده اند، همین آقای صباغیان، از روی ناآگاهی است اگر مردم خیال کنند با دیگر نمایندگان دوره های قبل فرق دارد. همین حالا اگر صباغیان اقدامات بیست روزه اخیرش درست است، بیاید بنشیند روبروی یک نفر بی طرف رسانه ای و مصاحبه ای بی پرده انجام دهد. یا اصلا به سوالات خوبی که نظر دهنده شماره یک گفته جواب دهد. می بینید حرفی برای گفتن نمی ماند. اگر هم باشد دروغ است. بافق فردا هم که سانسورچی است.
در ضمن با این جمله ات مخالفم که گفتی : جامعه ایران گاندی نمی پذیرد، بلکه می پذیرد و خوب هم می پذیرد. گاندی بعدی ایران، سید حسن خمینی است. خواهید دید

بچه هفتو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 11:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
دوستان هنوز دوهفته از ورود اقای صباغیان به مجلس گذشته کمی صبورباشد .
فکرکنم این مطالب منتشره بیشتر عقده گشائی باشه تاانتقاد.

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 - 1:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    من هم موافق کلام جنابعالی هستم.زوداست اینچنین قضاوت کنیم

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 24 خرداد 1395 - 11:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کمیسیون امنیت ملی قدرتش خیلی بیشتر از اینهاست که فکرش میکنید . تو بحث امنیت ملی میتوان خیلی پروژه های معدنی را نگه داشت ، اجرا و یا جابجا کرد . کار آقای صباغیان درست بود .

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 خرداد 1395 - 11:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای صباغیان نمایند محترم مجلس شورای اسلامی خواهشا فکری هم برای جوانان بافق بکنید در این منطقه به دلیل آب و هوا نامناسب و گرمای بیش از حد جوانان نمی توانند از طبیعت استفاده کنند ناچار به گوشه نشینی روی می آورند و اغلب سر از این پاتوقاها که تعدادشان هر روز در بافق بیشتر و بیشتر میشود.تنها دلخوشی ما جوانان رفتن به این سالنها ی ورزشی بود که با سیاستها غلط هیت مدیره باشگاه سنگ آهن علی الخصوص جواد عسکری که فکر کنم مقصر اصلی است ،باعث تعطیلی کلیه رشته های ورزشی شده است ،که کار بسیار اشتباه و بیخودی انجام شده و تمام جوانان از این تصمیم بی جا ناراحت هستند .در صورتی که در شهرهای دیگر مثل اردکان و میبدو استانهای مانند اصفهان که از بغل ما بافقی نان میخورند دهها میلیارد خرج ورزش و تفریحات مردمشان می کنند حال با توجه به شرایط بافق از شما نمایند محترم ودلسوز می خواهیم که پیگیر مسئله باشید و نگذارید که کسانی که لیاقت ندارند و نمی توانند کار مفید برای شهر و مردم انجام دهند ، با این وجود چند سال بر ارگان بزرگ و موثر خیمه می زنند و باعث بدبختی همه میشسوند.به امید روزی که انسانهای شایسته و باسوادی مثل دکتر یار احمدی در راس امور باشند .در این رابطه نا مه ای تهیه شده که خدمتتان ارسال می گردد

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 خرداد 1395 - 12:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر آقای صباغیان
انشالله که موفق و موید باشید

شهروند بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 خرداد 1395 - 3:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کامنت 13بافقی تومواظب خودت باش که کمتربری پاتوق وفکرکنم دخالت درامورمدیریت سنگ اهن نکنی بهتر باش مدیریت سنگ اهن باباشگاه فرق میکند پس خواهشن چیزی که نمیدونی نظرنده

عباسعلی دهقان شادکامی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 خرداد 1395 - 8:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام دوستان معلومه خیلی ناراحت هستید مشکلی نداره کاندیدتون رای نیاورد غمی نیست سی و هفت سال ما نماینده نداشتیم چهار سال هم شمانداشته باشید حال میکنم دارید میسوزید واقعا بعضی ها خیلی پر رو هستن هنوز یکماه نشده که آقای صباغیان نماینده شدن انشا. ا… چهار سال آینده هم رای می آورند تا شما بیشتر بسوزید.

بلال حبشی اول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 تیر 1395 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بلال حبشی دوم میدونیم قصد خراب کردن صباغیان رو داری همه اونا میشناسن کارش درسته الکی خودتا اذیت نکن

ورزشکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 تیر 1395 - 11:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی آید و کاستی
توانا بود هر که دانا بود ز دانش دل پیر برنا بود

با تبریک به همشریان عزیز بابت افتتاح این زورخانه،خوشحالیم که یک محیط ورزشی جدید در بافق تاسیس شد و باعث رونق ورزش مخصوصا در مبارکه می شود .ضمنا از بابت تعطیلی سالنهای ورزشی در باشگاه آهن (یعنی تعطیلی کل ورزش بافق) بسیار نارحت هستیم و چندین بار از طریق آقای صباغیان پیگیریی کردیم ولی نتیجه ای نگر فتیم از نماینده محترم مردم بافق می خواهیم با توجه به سخنرانیها و تبلیغات انتخاباتی که قبلاا داشته اید ، وظیفه نماینده را نظارت و سوال از مسئولین می دانستید و می گفتید یک نماینده سالم می تواند از مسئولین بپرسد که چرا ؟؟؟؟؟……حال ما جوانان بافق از شما می خواهیم از مسئولین بپرسید که چرایک مدیری که توانایی ندارد و نمی تواند چند تا سالن ورزشی را اداره کند و حتی یک استخر شنا که خود در امد زا است نمی تواند اداره کند چرا باید رئیس یک شرکت بزرگ باشد و یک شهر را به فلاکت بکشاند ؟؟؟آقای صباغیان لطفا بپرسید تا مردم شک نکند و بگویند صندلیهای مجلس زیاد نرم است و هر شخصی روی آن بشیند دیگه یادش میره برای پرسیدن روی آن نشسته نه برای ریاست و پست و پول در آوردن.

خوش بیان مظلومـ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 10 تیر 1395 - 3:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باعرض سلام وقبولی طاعات خدمت منتقدان و همشهریان عزیز
ای کاش همه ی این نظرات وانتقاداتی که الان از نماینده تازه به کرسی رسیده ی همشهری خود داریم نسبت به نمایندگان گذشته و غیر بومی نیز داشتیم که اگر چنین بود وضع شهرمان این نبود .
عزیزان! کمی تامل وتحمل کنید آقای صباغیان از جنس خودمان است لطفا سعی در متشنج کردن جو حاکم نداشته باشید .

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 تیر 1395 - 12:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام آقای صباغیان ماده ۱۳۴ قانون مالیات های مستقیم تصریح نموده که “درآمد باشگاه ها و موسسات ورزشی دارای مجوز از سازمان تربیت بدنی حاصل از فعالیت های منحصرا ورزشی از پرداخت مالیات معاف هستتند.”

به گزارش خبرگزاری مهر، ماده ۱۳۴ قانون مالیاتهای مستقیم یک آئین نامه اجرایی هم دارد که در واقع جزئیات مربوط به چگونگی و موارد اعمال معافیت موضوع این ماده را باید در آیین نامه اجرایی آن دنبال کرد.

ماده ۳ آئین نامه اجرائی ماده ۱۳۴ قانون مالیات های مستقیم تصریح نموده است که “منظور از فعالیت های ورزشی، آن نوع فعالیت و رشته ورزشی است که بر اساس مجوز مرجع ذیربط تعیین می شود و توسط باشگاه ها و موسسات ورزشی انجام می پذیرد.”

بر اساس مقررات مذکور، باشگاه های ورزشی برای اینکه بتوانند از معافیت مالیاتی مد نظر قانونگذار، بهره ببرند باید شرایط زیر را تامین کنند:

۱- باشگاه ورزشی به عنوان شخصیت حقوقی در قالب شرکت یا موسسه در اداره شرکت ها ثبت شده باشد.

۲- باشگاه یا موسسه ورزشی از وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت دریافت نموده باشند. این مجوز ناظر به مجوز برای اصل فعالیت باشگاه است و با مجوزی فعالیت ورزشی که باشگاه یا موسسه ورزشی باید برای هر یک از فعالیت های ورزشی اش دریافت کند متفاوت است.

۳- فعالیت مشمول معافیت، باید منحصرا ورزشی باشد بدین معنی که از طرف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشی ذیربط برای آن مجوز صادر شده باشد و مقررات مالیاتی نیز آن را بعنوان فعالیت منحصراً ورزشی به رسمیت شناخته باشد.

بعنوان مثال فرض کنید یک باشگاه ورزشی برای فعالیت در فوتبال از وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت دریافت می کند ولی با این مجوز نمی تواند در لیگ فوتبال فعالیت کند مگر اینکه جهت اخذ مجوز شرکت در لیگ فوتبال از طریق فدراسیون فوتبال اقدام و مجوز لازم را دریافت کرده باشد.

در این فرض و برابر تبصره یک ماده ۳ آئین نامه اجرائی ماده ۱۳۴ قانون مالیات های مستقیم درآمدهای باشگاه مذکور که ناشی از فعالیت در فوتبال باشد مانند درآمد ناشی از فروش بلیت، درآمد ناشی از حق پخش تلویزیونی، درآمد ناشی از تبلیغات، درآمد ناشی از حق آموزش و تربیت بازیکن، درآمد ناشی از انتقالات و ترانسفر و معاوضه ورزشکار با باشگاههای ورزشی، فروش لوازم متضمن نشان و یا مشخصات باشگاه و همچنین کمک های دریافتی باشگاهها و موسسات ورزشی از دولت و یا موسسات دولتی برای انجام خدمات ورزشی مشمول معافیت مالیاتی خواهد بود.

۴- برابر تبصره ماده ۱۹۳ قانون مالیات های مستقیم، برخورداری از معافیت مالیاتی برای باشگاه ها و موسسات ورزشی منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد قانونی مقرر می باشد.

۵- برابر تبصره ماده ۱۹۳ قانون مالیات های مستقیم، برخورداری از معافیت مالیاتی برای باشگاه ها و موسسات ورزشی منوط به اخذ دفاتر قانونی پلمپ شده و تسلیم ترازنامه و حساب سود و زیان در مواعد قانونی می باشد.
لطفا پیگیری کنید اگر سنگ آهن از این قانون و قوانین دیگر از معافیت مالیاتی استفاده می کند ،چرا خرج ورزشکاران بافقی نمیکند . و بیشتر خرج مربیان غریبه و یزدی می کند و تمام رشته های ورزشی را تعطیل کردند

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 5:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای صباغیان تو اگر میتوانی حق کار گران سنگ اهن وبافق را از معادن وفلزات بگیر که خودت هم نمایند ه بودی بقیه رابعد دنبالش برو

You cannot copy content of this page