سالن ۱۲۰۰ نفره شهرستان بزودی به بهره برداری می رسد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 8 تیر 1395

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: با همکاری فرماندار و مسئولین شهرستان تا قبل از شهریور ۹۵ سالن ۱۲۰۰ نفره به بهره برداری می رسد.
مسعود شریعتی در حاشیه جلسه شورای عالی ورزش و جوانان شهرستان بافق در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به ضروریت های شهرستان و پیشنهاد فرماندار و پیگیری های رییس اداره ورزش و جوانان بافق پروژه نیمه تمام سالن ۱۲۰۰ نفر به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: اعتبار تکمیل سالن همراه با کف پوش پارکت ۴۵۰ میلیون تومان است که براساس اعتبارات سال ۹۴ و ۹۵ پیمانکار جدید آن معرفی می شود .
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه زورخانه و سالن های موجود نیازبه تعمیرات اساسی دارد تصریح کرد: اعتبارات این بخش نیز از ناحیه اداره کل ورزش و جوانان استان، جذب خیرین، مساعدت شرکت ها و معادن در راس شرکت سنگ اهن مرکزی تامین می گردد.
مسعود شریعتی اشاره ای نیز به احداث سه زمین ورزشی شهرستان تا قبل از ۲۲ بهمن سال ۹۵ داشت و بیان کرد: دستگاه های مربوطه می بایست نامه نگاری های خود را در این رابطه انجام دهند و آماده سازی این زمین ها نیز با مشارکت شرکت سنگ آهن عملیاتی شود.
وی اعتبار تعمیرات ۴ زورخانه را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان نمود و یادآور شد: این اعتبار از سوی مشارکت اداره کل ورزش و جوانان،جذب خیرین و فرمانداری تامین خواهد شد
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: زیرسازی اسفالت مجموعه از محل اعتبارات شهرستان تامین و بزودی با معرفی پیمانکار در این راستا شاهد رفع مشکلات ورزش و جوانان خواهیم بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
سهیل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 تیر 1395 - 2:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حالا کار به جایی رسیده که طرح های زمان احمدی نژاد رو به نام خودتون به بهره برداری می رسونیین…. یک گوشه از عملکرد خودتون رو هم می گفتین
ند
مشارکت سنگ آهن مرکزی؟؟؟؟؟ خنده دار است، سنگ اهن با 80 میلیارد زیان پارسال، برای حقوق کارکنان خود دچار مشکل است، به شما کمک کند؟؟؟

You cannot copy content of this page