آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 8 تیر 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛همزمان با هفتم تیر ماه و در شام غریبان مولای متقیان حضرت علی (ع) آیین بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار دیار دالشجاعه بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

سخنران این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: اگر انقلاب اسلامی ما امروز با اقتدار روی پای خود ایستاده به خاطر رشادت ها و جانفشانی های شهدایی همچون آیت الله دکتر بهشتی است که همواره در کنار امام راحل(ره) در اوج مظلومیت اما شجاعت، توانستند از کیان و حدود جامعه اسلامی به شایستگی صیانت کنند.

حجت الاسلام محمد علی کارگران عنوان کرد: حادثه هفتم تیر از وقایع فراموش نشدنی تاریخ انقلاب است که شهید بهشتی و یارانش با شهادت مظلومانه خود، پرده از چهره استکبارجهانی برداشتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق افزود: شهدای هفتم تیر و از جمله شهید آیت الله بهشتی از بندگان برگزیده خداوند بودند و در راه به نتیجه رساندن این انقلاب پس از تحمل و مشقت های فراوان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی سند مظلومیت و پیروزی اسلام بر کفار را شهدا عنوان نمود و گفت: سند مظلومیت و سند پیروزی اسلام بر کفار شهدا هستند شهدایی که گاهی با قیام خود و گاهی از مواقع با نشستن در خانه همانند مولای متقیان علی(ع) جهاد می کنند تا اسلام زنده بماند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page