پیگیری ها در رابطه با ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به موافقت ضمنی ختم شده است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 19 تیر 1395

سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق با اشاره به اینکه در رابطه با اختصاص ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی پیگیری های جدیدی انجام گرفته است گفت: در جلسه با مدیر عامل صندوق بازنشستگی راهکارهای مختلف ارائه و بررسی شد و این پیگیری ها به موافقت های ضمنی ختم گردید.
به گزارش بافق فردا؛ محمد عباسی درشانزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با موضوع «بررسی پروژه های صنعتی – معدنی و بهداشت و درمان» شهرستان که با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی در محل هتل علمدار برگزار شد عنوان کرد: به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورا و مدیر عامل شرکت سنگ آهن جلسه ای در رابطه با تخصیص ۱۵ درصد ازسهام شرکت سنگ آهن مرکزی با نوروزی مدیرعامل صندوق بازنشستگی برگزار شد که مباحث و راهکارهای مختلف بررسی و ارائه و پیگیری ها به موافقت های ضمنی ختم شد.
وی ادامه داد: امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده مورد توجه مسئولین قرارگیرد یکی از این تصمیمات تهیه نامه ای از طرف مسئولین شهرستان به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری است و پیگیری دیگر تا حصول نتیجه از طریق مدیر عامل صندوق عامل بازنشستگی خواهد بود.
عباسی با اشاره به برگزاری جلسه با مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: وی شناخت خوبی از مجموعه شهر بافق و مسائل مشکلات فولادی و معدنی داشت. او معتقد است اگر فولاد بافق راه اندازی نشود مردم بافق مانند مردم مسجد سلیمان آواره می شوند.
سخنگوی شورای اسلامی با اشاره به واگذاری ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق تصریح کرد: ۲۸/۵ طبق مصوبه دولت به تامین اجتماعی واگذار شده است اما بنا به ابراز نظر مسیولین تامین اجتماعی و به دلیل واگذاری سهام با همان شرایط فولاد خوزستان، سازمان تامین اجتماعی موافق واگذاری نیست و اعلام نموده مصوبات قطعی نبوده و وزارتخانه زیر بار نرفته است و قرار نیست مصوبه با این شرایط راقبول کنند.
وی بیان کرد: شورای اسلامی بافق نیز درخواست کرد تا از سهام ۲۸/۵ درصد مصوبه ۱۵درصد سهام بابت جبران عقب ماندگی و عدم توسعه بافق واگذار شود.
محمد عباسی متذکر شد: ۱۵درصد سهام جبران عقب ماندگی بافق نیست بلکه قسمتی از این عقب ماندگی را جبران خواهد کرد و امیدواریم با اطلاعات و آگاهی کاملی که در این زمینه وجود دارد تصمیمات خوبی در نظر گرفته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
جالوت خشم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 تیر 1395 - 9:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای عباسی، تو رو به خدا خنده امان ننداز، تو رو به ارواح رفتگانت قسمت می دیم، اینقدر لطیفه های بامزه نگو…. آخ که مردم از خنده وقتی می خوندم این متن رو: او معتقد است که اگر فولاد بافق راه اندازی نشود، مردم بافق مانند مردم مسجد سلیمان آواره می شوند…. آقای عباسی مگر اون مردم آواره شدند این مسئولین نظیر همین آقای مقیمی، ککشون گزید، به …. پسرشون که مردم آواره می شن، فیش های حقوقی 50 میلیون به بالا رو عشقه، از سردار بگیر برو تا مهندس و حاجی و دکتر ، همه بالای صد میلیون خشکه می گیرن از مالیاتهایی که کارگرای شلاق خورده می دن، تازه خوشحال شیم که این مسئول، از اوناست که می دونه مردم بافق ، بناست که آواره بشن، بابا، کشور توی سراشیبی سقوط افتاده، کسی حاضر نیس یک بار به آقازاده هاش که توی لاس وگاس در حال حال و حولند، بگه کمی بفکر باشین، مردم دارن می میرن از گشنگی، اونایی هم که فکر می کردن برای آینده اشون مثل زمان رنسانس، شلاق براشون بریدیم، بنده خدا رو با 70 هزار تومن زورگیری اعدام کردیم، در عوض مدیرعامل بانک صادرات جهرمی که داماد ناطق نوری هست و همه قبول کردند که سه هزار میلیارد تومان اختلاس، یه پایه اش ایشون بود، رو 8 میلیون تومن جریمه کردیم رفت، هیشکی …. نکرد حرف بزنه، حالا هم بافق…. محمد عباسی سخنگو خنده امان ننداز که از وضع امروز این مملکت، از زور خنده و گریه، قاطی کردیم… تامین اجتماعی موافق واگذاری نیست؟!!!!! اینم جوک سال، ملانصرالدینی شدی برای خودت آقای عباسی، فی البداهه جوک می گی، تامین اجتماعی با کمک مسئولین بومی و برخی که میکروفن رو بلد بودند بگیرند و نماینده این و آن شدند خودش اعتصاب سال 93 رو راه انداخت تا واگذاری به فولاد خوزستان بهم بخوره، تا همه سنگ آهن رو یکجا بالا بکشه، دستخوشی هم به اون میکروفن بدست داد که رفت بهارستان…. شماها هم چندباری رفتین تهران، طیاره سوار شدین، خونه توی تهران خرید شهرداری، با پیژامه جلوی پنجره آپارتمان شهرداری وایسادین و چایی خوردین و به خوش تیپهای تهرونی گوشه چشمی هم نشون دادین….خب، هر کسی را قیمتی است و قیمت شورای شهر ما هم همینقدر بیشتر نبود. … حوصله ندارم بیشتر برای مردمم، از این بدبختی ها بگم، فقط اینو بگم: رد پای دزد دهکده بر روی برفها، رد پای خود خود خودکدخداست. آیا چکمه کدخدا را دزد، دزدیده، یا ………..! فقط یکقدم بیشتر نمانده تا مردم جواب دوم را با صدای بلند بگویند… چرا که نسل اول انقلاب، و آنهایی مانند شما که جیره خوار این ها هستید، در حال محو هستید و جوانها اینقدر باهوشند که بلافاصله خواهند گفت: دزد، خود کدخداست. بافق فردا، اگر وظیفه ات آکاهی بخشی است، این نظر را سانسور نکن

بلال حبشی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 23 تیر 1395 - 9:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بافق فردا، با این نظراتی که میگذاری، مثل جالوت خشم، کم کم داری به سایت ضد انقلاب تبدیل میشی ها……

You cannot copy content of this page