کونگ فو کاران باشگاه محبان انصار بافق در جایگاه سوم استان قرار گرفتند

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
شنبه - 30 مرداد 1395

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ” مسابقات کونگ فو قهرمانی استان یزد یادواره شهدای کونگ فو کار به میزبانی شهرستان تفت در روز جمعه 29 مرداد ماه برگزار گردید .
در این دوره از مسابقات بیش از 100 ورزشکار از شهرستانهای یزد ، تفت ، بافق ، بهاباد و اردکان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابتها باشگاه پاکان یزد به مدال طلا این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و تیم خیبر تفت دوم شد و باشگاه محبان انصار بافق در جایگاه سوم استان قرار گرفت .
شایان ذکر است که در این دوره از مسابقات و در رده سنی بزرگسالان نتایج ذیل بدست آمد :
ایمان ابراهیمی زاده در وزن -88 کیلو گرم به مدال طلای این دوره از مسابقات دست یافت ضمن اینکه در همین وزن دیگر بازیکن باشگاه محبان انصار بافق پوریا جهانگیری به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید ،در ادامه مسابقات و در وزن -63 کیلوگرم محمد مهدی زمانپور سوم شد و علیرضا دانشمندی در وزن -93 کیلو گرم به مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کرد .
اما در رده سنی جوانان امیر توکلی دیگر کونگ فو کار محبان انصار در وزن -55 کیلو گرم به مقام سوم رسید و در رده سنی نونهالان نیز محمد جواد ناصرخواه در وزن -24 کیلوگرم نایب قهرمان استان شد و مدال نقره را از آن خود نمود ، اما در همین رده سنی و در وزن -22 کیلو گرم حیدر علی ابراهیمی زاده مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
نیازی به انتشار نظر نیست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 31 مرداد 1395 - 2:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هر خبر تصویری دارد لطفا تصاویر خبر را داهل هر خبر بگذارید

You cannot copy content of this page