بدهی تربیت تسویه نشود از لیگ کنار می کشیم

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 31 مرداد 1391
تفکری به مهر خبر داد:
بدهی تربیت تسویه نشود از لیگ کنار می کشیم
یزد – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه‌ فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق با اشاره به بدهی تیم فوتبال تربیت یزد پیش از واگذاری به سنگ آهن بافق گفت: اگر مسئولان باشگاه تربیت یزد بدهی های این تیم را تسویه نکنند از لیگ کنار می کشیم.
ماشالله تفکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از واگذاری تیم تربیت یزد به باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، هیئت فوتبال نسبت به پرداخت بدهی ها تذکر داد که در صورت عدم پرداخت بدهی ها هیچگونه قراردادی منعقد نخواهد شد.
وی ادامه داد: با تذکر هیئت فوتبال در این زمینه، به عنوان مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن به صورت مکتوب اعلام کردیم که با این شرایط و بدهی های تربیت یزد تیم داری نمی کنیم.
تفکری افزود: دبیر هیئت فوتبال یزد و مسئولان تیم تیم تربیت یزد مبلغی از بدهی ها را پرداخت کردند و مقرر شد تا پنجم شهریور نسبت به تسویه حساب کامل اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه یر حرف خودمان هستیم، بیان داشت: چنانچه تا زمان تعیین شده باقیمانده بدهی‌ها پرداخت نشود، از تیم ‌داری و لیگ کناره گیری می کنیم.
مدیرعامل باشگاه‌ فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در خصوص ترکیب بازیکنان تیم سنگ آهن و حضور بازیکنان از تیم تربیت یزد گفت: ترکیب تیم سنگ آهن به عهده سرمربی است و در حال حاضر هیچ بازیکنی از سال گذشته در تیم حضور ندارد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمرینات تیم و بازی های دوستانه سنگ آهن بافق اعلام کرد: در حال حاضر تنها یک بازی دوستانه برگزار کردیم که نتیجه این بازی را دو بر صفر به حریف خود واگذار کردیم.
تفکری افزود: در نظر است که بازی دوستانه دیگری هم در زمانی که لیگ تعطیل است، با سایپا یا پرسپولیس در تهران داشته باشیم ضمن اینکه در تورنمنت آقازاده و بازیهای آن شرکت خواهیم داشت.
وی ابراز امیدواری کرد: تیم سنگ آهن بتواند با حضور فیروز کریمی و حمایت مسئولان به لیگ برتر صعود کند و مقام خوبی را برای یزد به ثبت برساند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page