هیچ اقدامی در چند ماه گذشته از سوی مسئولین استان در رابطه با صورتجلسه 9/6 انجام نشده است

دسته: اخبار ویژه , عمومی
۷ دیدگاه
چهارشنبه - 24 شهریور 1395

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از مسئولینی که صورتجلسه9/6/93 را امضا کرده اند گفت: متاسفانه هیچ اقدامی در چند ماه گذشته از سوی مسئولین استانی انجام نشده است و بالطبع مسئولین کشوری نیز از انجام کار طفره می روند.

محمد رضا صباغیان بافقی در یازدهمین جلسه گزارش دهی مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق اظهار داشت: نتایج صورتجلسه ۹/۶/۹۳ وحدت وهمگرایی است.

وی گزارش دهی مسئولین به مردم و پیگیری مفاد صورتجلسه را نقطه قوت شهرستان دانست.

صباغیان با بیان اینکه در ۵۰ سال گذشته با استخراج و خارج شدن سنگ از بافق کاری مثبت برای شهرستان صورت نگرفته است تصریح کرد: در زمینه توسعه و پیشرفت شهر و احداث صنایع جوار معدنی کوتاه نخواهیم آمد و اگر امروز کشور دچار بحران اقتصادی است روزگاری سرمایه شهر بدون در نظر گرفتن محرومیت بیرون برده شده است.

نماینده مردم بافق عدم تعدیل نیروهای شرکت سنگ آهن و احداث کارخانه گندله را از برکات صورتجلسه ۹/۶/۹۳ و پیگیری مردم و مسئولین عنوان کرد.

صباغیان در رابطه با اختصاص ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن به شهر نیز چنین گفت: پیگیرهای انجام شده پیرامون تخصیص ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن بافق هنوز هیچ نتیجه دربر نداشته است.

وی افزود: در این زمینه با مدیر کل اداره تامین اجتماعی کشور صحبت خواهیم کرد و قرار نیست در این زمینه کوتاه بیایم مسیولین استانی و کشوری در خصوص تعهمداتی که داده اند مسئول و جوابگو می باشند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور بیان کرد: مسئولینی که زیر صورتجلسه را امضاء کرده اند در قبال آن مسئول هستند.

صباغیان از مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی خواست تا نسبت به حقوق معوقه کارگران توجه بیشتری داشته باشد.

وی تشکیل تشکل کارگری را بهترین راه برای رفع و پیگیری مشکلات کارگران دانست.

نماینده مردم بافق در پایان از گزارش دهی عملکرد سه ماه خود در نماز جمعه این هفته خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 8:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تا زمانی که مردم نخوان همین آش و همین کاسه!!!!!!!

حاجی میرزا اقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 - 11:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ماشاالله به این نماینده که این قدر بیخیال شدن از روزی که نماینده شدن

ی چیز بگم برم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 26 شهریور 1395 - 11:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بعد از دو سال به چه نتیجه جالبی رسیدید یعنی شما فکر می کردید بعد از آن قضایا این مسیولین به قول خودشان متعهد می ماندند آنها هدفشان خاموش کردن صدای عدالتخواهی بود که با زندانی کردن آن چند نفر بود خاموش کردند
37سال از انقلاب گذشته است سن ما که این 37سال را یاد نمی دهد ولی بعضی از اعضای کارگروه در این مدت بودند و شاهد این بی عدالتی بودند ولی به جز ادعا چیز دیگری نبودند و الان 50سال 50سال خوردن و بردن می کنند.که در دوران گذشته می شد بهترین اقدامات را انجام داد در مجلس خواستاریم که ریس جمهور و مسئولان در مورد فیش های حقوقی عذر خواهی کنند در صورتی که نتوانسته ایم کسانی را که صورتجلسه را امضا کرده اند را در جلسه حاضر کنیم
فولاد کوره بلند که از اول مشخص بود توجیه اقتصادی ندارد ولی متاسفانه دوستان بعد از 5سال به این نتیجه رسیدند که نشان از بی تخصص بودن دوستان در این امر است که همیشه مدعی هستند دلسوز تر از ما دیگر در هیچ کجای ایران برای بافق وجود ندارد
آقای عسکری گفتند در جواب ندادن حقوق و بن گفتند دوست داشتید مثل گذشته با یک گونی برنج ما راضی کنند و برای ما کارخانه نزنند
آقای شما هم در دوران گونی برنج بودید و در پست خوبی بودید و از تمام اتفاقات خبر داشتید
پس خواهشا …….
حیف که کسی جرات اظهار نظر ندارد وگرنه خیلی از حقایق آشکار می شد

    سهیل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 شهریور 1395 - 8:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    با سلام – دوست عزیز جهت اطلاع با پیگیری های همین نماینده بلاخره با تغییر تکنولوژی فولاد بافق از کوره بلند به احیای مستقیم موافقت شد و مجوز فولاد احیای مستقیم صادر شده است.

احمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 شهریور 1395 - 10:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای صباغیان با نمایندگی کارگران شرکت سنگ اهن توانست به هدف خود که نمایندگی مجلس است برسد.مردم را بی خیال.

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 مهر 1395 - 10:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان زیاد ملی فکر نکنید و ملی حرف نزنید. اگر شما نتوانید مشکل شهر کوچکی مثل بافق را حل کنید چگونه در مجلس حرف از کارهای ملی می زنید .شما بعد از چند سال نتوانستید مدیر عامل سنگ آهن را که بسیار بد عمل کرده و باعث بدبختی مردم بافق شده عوض کنید و همچنین مشکل یکی از بزرگترین کارخانجات تعمیرات لکوموتیو در سطح کشور که در حال حاضر بجای اینکه پیشرفت کند و تعمیرات اساس در اینجا تاسیس شود و تبدیل به اداره کل شود ،تبدیل به یک شرکت خصوصی کوچک شده و شمانتوانستید مشکل آن را حل کنید پس زیاد تند نروید و از کارهای کوچک شروع کنید و پله ها را یکی یکی طی کنید تا خدای نکرده پاتون پیچ نخوره و کله پا بشید ،؛چون در دوره بعدی مجلس هم مردم باهتون کار دارند.

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 3 مهر 1395 - 10:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای صباغیان شما بروید درس بدهید وکمی هم در اجرائیات در بافق از مسولین یا د بگیرید یادم می اید انوقت که شما شهردار بودید با موتر ر به سر کار می رفتید وکار هائی انجام می دادید که هیچکدام با عقل سلیم وبا سیاست نبود وحتی نتوانستید با مرحوم مهندس دهستانی که مدیر عامل شرکت سنگ اهن بود همراهی کنید. و بافق را به سمت ایند ه ای بهتر سوق دهید ولی مرحوم دهستانی یک تنه کار های بسیاری برای بافق انجام داد که ایند گان بر او افتخار خواهند کرد

You cannot copy content of this page