برگزاری همایش انس و مودت ویژه بازنشستگان نیرو های مسلح

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 3 مهر 1395

به مناسبت عید غدیر خم و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس:

برگزاری همایش انس و مودت ویژه بازنشستگان نیرو های مسلح.

به مناسبت عید غدیر خم و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس همایش انس و مودت ویژه بازنشستگان نیرو های مسلح دیشب در تالار آریا شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق ، همایش انس و مودت به همت کانون پیشکسوتان استان یزد دیشب در تالار آریا برگزار شد.

این همایش که متشکل از بازنشستگان ارگان های سپاه ، نیروهای مسلح و ارتش بود پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ، ضمن تبریک عید گذشته و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس به مدعوین همایش خیرمقدم و خوشامد گفت.

در ادامه مولودی خوانی بسیجی شفیعی و نغمه سرایی مرشد مقامی از دیگر برنامه های این جلسه بود.

در پایان جعفری مسئول دبیرخانه مشارکت های مردمی سلامت استان یزد با بیان سخنرانی در باب سلامت گفت:

متاسفانه در استان یزد آمار چاقی ، افزایش کلسترول ، دیابت و بیماری های قلبی رو به افزایش است ، او مشکلات موجود در حوزه مواد غذایی مانند تقلبات مواد غذایی ، توزیع مواد غذایی قاچاق ، سواد پایین سلامت مردم من جمله عوامل موثر در افزایش این بیماری ها دانست.

وی اظهار داشت بیشترین عامل مرگ و میر در استان یزد بیماری های قلبی می باشد ؛ او الگوی تغذیه نا سالم ، فعالیت فیزیکی ناکافی ، استعمال دخانیات و هوای آلوده را از عوامل اصلی این بیماری برشمرد.

در ادامه به مشکل پسماند های زباله ای اشاره کرد و گفت: با توجه به روش نامناسب دفع زباله های شهری مشکلاتی همچون بازیافت نامناسب و برگشت به چرخه زندگی ، شیوع انواع بیماری ها همانند سالک و ایدز و… به وجود می آید که لازم است چاره ای جدی برای آن اندیشیده بشود.

در آخر جعفری محیط سالم ، غذای مناسب و ورزش روزانه را راز زندگی سالم دانست و برای تمام حضار آرزوی سلامتی کرد.

در آخر از مسن ترین پیشکسوت ناجا با 95 سال سن تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

img_8835

img_8830

img_8793


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page