صافات انرژی تنها شرکت دارنده تکنولوژی سانتریفیوژ در منطقه جنوب و جنوب شرق کشور

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 4 مهر 1395

photo_2016-09-25_10-20-27

مدیرعامل شرکت صافات انرژی یزد گفت: این شرکت تنها شرکت دارنده تکنولوژی سانتریفیوژ در منطقه جنوب و جنوب شرق کشور است.

رضا جوادپور در حاشیه دومین کنفرانس ملی فن آوری معدنکاران کشور اظهار داشت:شرکت دانش بنیان صافات انرژی یزد با مشارکت جمعی از مدیران و کارشناسان متخصص صنعت برق با هدف تعمیر و نگهداری و ساخت و بازسازی قطعات و یاتاقان های واحدهای نیروگاهی صنعتی تشکیل گردیده است.

وی افزود: با ارائه ایده ای جدید در این زمینه باعث شده تا آیین شرکت بعنوان یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری یزد پذیرفته و در مرکز فناوری اقبال این پارک مستقر گردید.

جوادپور با بیان اینکه شرکت صافات انرژی یزد مجموعه ای معتبر در سطح جنوب شرق کشور در زمینه صنعت تولید برق و صنایع نفت و گاز می باشد تصریح کرد: در حال حاضر بعنوان تنها شرکت دارنده تکنولوژی سانتری فیوژ در منطقه جنوب و جنوب شرق کشور در زمینه ساخت و بازسازی یاتاقان های صنعتی و نیروگاهی است که از طرف دفتر پشتیبانی فنی تولید سازمان توانیر عهده دار انجام وظایف تعمیراتی و پروژه های نیروگاهی می باشد.

مدیرعامل شرکت صافات انرژی یزد اشاره ای به خط مشی کیفیت شرکت داشت و خاطر نشان کرد: دستیابی به رضایت مشتریان، کارفرمایان و بسط حیطه شرکت از طریق تلاش در جهت دستیابی و پیاده سازی آخرین دستاوردهای علمی و فنی معمول در جهان در زمینه فعالیت های شرکت، انجام پروژه ها و قراردادها بصورت اثربخش و کارا در کوتاهترین زمان در چارچوب شرایط قرارداد، انجام امور به صورت نظام مند و برنامه ریزی شده توسط کارشناسان ماهر و و اجد شرایط، شناسایی نیازهای واقعی، نقاط ضعف و قدرت شرکت های طرف قرارداد (عرضه یابی) و ارائه راه حل به آنها در چارچوب قراردادها، توانمندسازی منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان ازطریق آموزش مدام، ایجاد انگیزه کاری و تلاش در جهت شکوفایی استعدادهای آنها و…. ازاهداف مهم است.

photo_2016-09-25_10-20-37photo_2016-09-25_10-20-42


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page