آیا بودجه جاده بافق یزد- در شهرستانهای دیگرهزینه شده است؟

دسته: عمومی
۹ دیدگاه
دوشنبه - 26 مهر 1395

این روزهها چرایی تاخیر چندین ساله تکمیل و بهره برداری بزرگراه یزد – بافق نقل هرمحفل و مجلسی است به طوری که این بزرگراه با به جا گذاشتن بیشترین رکورد کشته و زخمی در چند سال گذشته به جاده مرگ و نماد دروغ بودن قول و وعده ها معروف گردیده است.

خبرنگار «بافق فردا » برای شفاف شدن دستهای پشت پرده ای که در شهرستان یا استان جلو پیشرفت این پروژه حیاتی را گرفته اند با رئیس شورای اسلامی شهرستان مصاحبه ای انجام داد ه که در این پست می خوانید
مهدی رنجبر با اشاره به روند پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان شهرستان گفت: همانطور که مردم شریف بافق در جریان هستند ضمن اینکه دهها مکاتبه و جلسه مشترک با مسئولان مربوطه ارشد استانی وکشوری صورت گرفته، راهکارهای متفاوتی برای جلوگیری از توقف کار و کمک گرفتن از بخش‌های مختلف اندیشیده شد و همه آن‌ها اعمال گردید که در این راستا مردم و مسئولان شهرستان بافق امیدوارند با بودجه ای که در این زمینه اختصاص یافته، هرچه سریعتربزرگراه به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: مردم با مقایسه سرعت عمل در روند دو خطه کردن پروژه راه آهن بافق – یزد – اردکان- اصفهان با بزرگراه بافق – یزد، همواره برای چگونگی اختصاص بودجه برای این دو پروژه از مسئولان پاسخ می خواهند.
رنجبردر پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که بخشی از بودجه پرداختی شرکت سنگ آهن مرکزی به جاده یزد- بافق برای جاده های دیگر استان هزینه شده، گفت: بنده نیز این موضوع را شنیده ام میتوانید صحت و سقم آن را از مسولان اجرایی مربوطه سوال کنید، ولی متاسفانه بافق از دید برخی مسئولان اجرایی بالا دستی ،شهرستانی ثروتمند بوده، و به خاطر همین موضوع علیرغم پیگیریها و مکاتبات متعدد، مبنی بر شفاف سازی برای حفظ حقوق قانونی مانند چگونگی پرداخت سهم شهرستان ازمالیات بر ارزش افزود، حقوق وصولی معادن، وغیره تا کنون پیگیریها بی نتیجه مانده است. به عبارتی دیگر باید اذعان نمود که بافق با توجه به در نظر گرفتن استعدادهای بالقوه و بالفعل، از محرومیترین شهرهای کشور جمهوری اسلامی میباشد.
وی در پایان تصریح کرد: ازکلیه مسئولان شهرستان بافق که از سر دلسوزی در این زمینه اقداماتی بعمل آورده اند کمال تشکر و قدردانی را داریم و از استاندار محترم ، معاون محترم عمرانی استانداری و همچنین اداره کل راه وشهرسازی استدعا داریم با توجه به خللی که در روند پیشرفت پروژه به خاطر بعضی مسائل ایجاد شده است، هرچه سریعتر به این معضل دیرینه خاتمه ببخشند و نگذارند که بیشتر از این تلخی های بزرگراه مذکور در اذهان مردم شریف شهرستان بافق بماندو بدانند صحبتهای مردم درباره این ضعف عملکردی نوعی هشدار است که باید جدی گرفته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مهر 1395 - 1:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چه خبر پشت پرده ؟؟؟؟!!!!!!!

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مهر 1395 - 1:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرته

ابوئی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مهر 1395 - 2:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شنیده ایم بودجه جاده بافق بویژه پولی که سنگ آهن بافق اختصاص داده برای پل سازی در مهریز هزینه کرده اند؟؟؟؟؟؟؟با چه …؟؟؟با چه مجوزی؟؟؟با چه وجدان کاری و …؟؟؟چرا اداره راه استان شفاف سازی نمی کند و صریح نمی گوید تا مردم بافق تکلیفشان را با … بدانند؟؟؟و تکلیفشان را روشن کنند؟؟؟؟

جواد تفکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مهر 1395 - 2:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در شهرهای سوگلی استان همه دنبال سرمایه گذاری و دذدیدن طرحها سوده هستند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مهر 1395 - 3:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ه جای بازی با لغات و گفتار احساسی برید از مسیولین بخواین جواب را نه تو سایت همش بیان کنین و گیر بی فایده بدین به این و اون

ی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مهر 1395 - 7:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بیاید من بگم…. دخیل عباس هفده میلیون کمک سنگ آهن رو به جاده، از بافق کشید و برد مهریز خرج کرد…. حاجی جواد بنده خدا، هم جرات نداشت حرف بزنه…. حالا بروید و دست دخیل عباس رو ببوسید ….

    ملا نقطه گیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 8:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    17 میلیارد نه میلیون

رسول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 مهر 1395 - 8:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جاده دروغ و پوچ و وعدهای تو خالی.از مصادیق دولت تدبیر و امید.

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 28 مهر 1395 - 7:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    کاش مسئولین بافق یه جای اینکه مردم را با تیترهای درشت خود در سایت ها و روزنامه ها سرگرم کنن کمی هم این حرفها را در استانداری یزد و یا جلوی مسئولین کشوری بیان میکردن
    جلوی مردم شیرن و جلوی مسئولین موش و فقط به به و چه چه میکنن

You cannot copy content of this page