تجليل از عوامل برگزاري نمايشگاه توانمندي روستاييان استان يزد در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 مهر 1395

photo_2016-10-18_14-40-23photo_2016-10-18_14-40-07photo_2016-10-18_14-40-00photo_2016-10-18_22-55-30

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و بخشدار مركزي بافق از عوامل برگزاري نمايشگاه توانمندي روستاييان استان يزد تجليل و تقدير شد.

فرماندار بافق در اين آيين ضمن تقدير و تشكر از دهياران ، شوراهاي اسلامي روستاهاي بخش مركزي و تمام كساني كه در برپايي غرفه بافق در اولين نمايشگاه توانمندي استان يزد مشاركت داشتند، گفت: همدلي و همفكري كه بين تمام عوامل وجود داشت ،سبب شد نتيجه كار و فعاليت مطلوب بوده و نام شهرستان در اين نمايشگاه بدرخشد.

سيد مهدي طلائي مقدم با تاكيد بر اينكه عرضه كردن ظرفيت ها و پتانسيل ها نيمي از كار را در بر داشت ، خاطر نشان كرد : انعكاس مطلوب و خوبي كه توسط اصحاب رسانه و مطبوعات بويژه بازديدكنندگان از غرفه بافق رقم خورد نيمه ديگر كار را تمام كرد.

وي با اشاره به بالا رفتن انتظارات از شهرستان بافق در بحث برپايي نمايشگاه و موفقيت در اين عرصه ، پيگيري و تلاش مضاعف در برنامه هاي آتي را از دست اندركاران خواستار شد و گفت : دهياران و اعضاي شوراي اسلامي روستا بايد در زمينه هاي جذب گردشگر و رونق اقتصادي روستا و اشتغال پايدار با برنامه و طرح حركت كنند.

طلائي مقدم يكي از سياستهاي كلي كشور و برنامه ششم توسعه را كاهش وابستگي كشور به نفت عنوان كرد و گفت : شهرستان بافق با توجه به ظرفيتها ، پتانسيل ها و امكانات گردشگري كه در اختيار دارد مي تواند در حوزه گردشگري و صنعت توريست فعاليت چشمگيري از خود نشان دهد همانطور كه اين عمل با انتخاب شهردار بافق به عنوان شهردار برتر و موفق در عرصه گردشگري در كشور ثابت شد.

بخشدار مركزي بافق در ابتداي اين مراسم ضمن تقدير از تمام عوامل برگزاري غرفه بافق در نمايشگاه توانمندي روستاييان استان يزد گفت : هنگامی که کاری را به سرانجام می رسانیم و نتيجه مطلوب و كسب عنوان برتر شهرستان بافق در اين نمايشگاه را شاهد هستيم ، هم خستگی ناشی از انجام کار از بین می رود و هم وظیفه ایجاب می کند که از عوامل و دست اندرکاران تجليل شود.

محمدرضا فتاحي بافقي افزود : الحمدالله با تمام تلاش دهياران و شوراي اسلامي روستاهاي بخش مركزي و ارزيابي مديران و مسئولان برگزاري نمايشگاه ، شهرستان بافق در شاخص “ارائه زمينه مناسب درخصوص موضوع اقتصاد مقاومتي و سرعت عمل در برپايي و برچيدن نمايشگاه” و شاخص “ارائه مناسب توليدات روستايي” در اولين نمايشگاه توانمندي روستائيان استان يزد رتبه برتر استان را از آن خود کند.

گفتني است در پايان اين مراسم از 60 نفر از عوامل و دست اندركاران برپايي غرفه شهرستان بافق در اولين نمايشگاه توانمندي روستاييان استان يزد با اهدا لوح و هديه تقدير شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page