طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید بزرگترین حوزه انتخابیه کشور اصلاح شود

دسته: اخبار ویژه , عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 30 مهر 1395

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه امروز بافق با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری گفت: تعیین حوزه انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی بر مبنای جمعیت و مقتضیات اجتناب ناپذیر به گونه ای که حداکثر عدالت انتخاباتی و همچنین شناخت مردم از نامزدها فراهم گردد جز اولین سیاست های ابلاغی است.

وی افزود : اولین سیاست ابلاغی توسط مقام معظم رهبری شامل حال حوزه انتخابیه مهریز می شود که امیدواریم مسئولین مربوطه (ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس قوه قضاییه و رییس مجلس شورای اسلامی) در این زمینه شرحی از مشکلات را تنظیم و بررسی کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه بافق با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه مهریز تصریح کرد: بعد مسافت این حوزه باعث شده تا آنطور که باید و شاید نماینده نتواند از شهرهای حوزه خود سرکشی کند.

وی همچنین بر اجرای عدالت در تعیین حوزه انتخابیه تاکید کرد و افزود: طبق فرموده رهبر باید بزرگترین حوزه انتخابیه کشورمحدودتر شود.

سلیمانی به ارتقا سلامت انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: سعی کنیم طبق ضوابط دینی یک انتخابات سالم را برگزار کنیم.

امام جمعه بافق در ادامه خطاب به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: وعده سر خرمن به مردم ندهید در انتخابات گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی وعده اتمام فلان جاده و آوردن فلان معدن را دادند و هیچکدام محقق نشد.

وی اظهار کرد: با وعده های سر خرمن که به آن عمل نمی کنید مردم را بدبین نکنید با بکارگیری عدالت، قدرت وتوان در انتخابات حضور پیدا کنید.

سلیمانی به دیگر سیاست کلی مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات اشاره و عنوان کرد: با افزایش آگاهی به اصلح ترین فرد و کاندیدا رای دهیم.

امام جمعه بافق همچنین بر وحدت و انسجامی که در شهر حاکم شده است تاکید و خاطر نشان کرد: من سخنگو ندارم بخواهم حرفی را بزنم در تریبون نماز جمعه عرض می کنم.

وی افزود: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات عده ای در صدد هستند که بین مسئولین را خدشه دار کنند.

سلیمانی بیان کرد: به حول وقوه الهی نماینده مجلس شورای اسلامی، نماینده دولت و دیگر مسئولین در صفا و صمیمیت کار می کنند.

وی با اشاره به حضور عده ای از مردم محله قلعه در دفتر وی یادآور شد: تعدادی از خواهران وبرادران محله قلعه در رابطه با گاز رسانی به این منطقه اعتراضاتی داشتند که با پیگیری بنده و فرماندار مقرر شد تا قبل از آغاز فصل زمستان این امر محقق شود.

اجرای رزمایش فداییان حرم حریم ولایت به وسیله نیروی هوایی در اصفهان ،سالروز شهادت آیت الله مصطفی خمینی (ره) و سالگرد لغو قانون کاپیتالاسیون توسط امام خمینی (ره) از مواردی بود که سلیمانی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه بافق عنوان کرد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page