پیگیری هفتگی معاون عمرانی استاندار یزد در خصوص جاده بافق به کجا رسید؟

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 9 آبان 1395

photo_2016-10-30_07-41-33

سید حسینی در حالی با دعوا بر سر شایسته سالاری در دولت تدبیر منتقدان را سرگرم کرده که قبلاً قول پیگیری هفتگی احداث جاده بافق راداده بود.

عصر فرهنگ، سید حسینی معاون عمرانی استاندار یزد اخیراً در پیامی اینستاگرامی به اظهارات یکی از منتقدین دولت واکنش نشان داد و تلویحاً مدعی عدم شایسته سالاری در دولت قبل شد. اینکه اصل شایسته سالاری در کدام دولت واقعاً اجرا شده موضوع بحث نیست، ضمن اینکه خود مردم قادر به قضاوت در این خصوص هستند، بحث اصلی این است که چرا معاون عمرانی استاندار اکنون به فکر اثبات شایستگی خود افتاده است.

نخست آنکه؛ سید حسینی قبلاً هم نشان داده ایجاد خوراک برای فالوئرهای اینستاگرامش را بر هر کاری ارجح می داند. سلفی گرفتن های بی مورد آن هم وقت و بی وقت و انتشارش در اینستاگرام و تلاش برای تهییج مخاطبان به هر وسیله ای ولو دخالت در موضوع کنسرت ها نشان دهنده این واقعیت است.

از طرف دیگر با فوت جوان بافقی و مسدود شدن محور بافق به یزد توسط مردم این شهرستان، انتقاداتی به سید حسینی وارد شد. از جمله طلایی مقدم فرماندار بافق در گفتگویی تلفنی با معاونت خود در جمع مردم معترض که اقدام به مسدود کردن محور بافق- یزد کرده بودند، گفت:« در صورتی که گیر کار جاده در روز شنبه مشخص نشود، مسئولین بافق اعم از اعضای شورای شهر و بنده همراه با مردم در جاده خواهیم نشست. کار اتمام پروژه جاده بافق- یزد عملاً از اداره کل راه و شهرسازی استان گرفته شد و شخص معاونت عمرانی استانداری مسئول ادامه و تکمیل جاده است.»

هر چند طلایی مقدم بعدتر و شاید با سفارش و یا حتی تشر مقامات بالاتر گفت: «انصافا وی [سید حسینی] وقت زیادی گذاشته و حتی آخرین جلسه پشت درب اتاق عمل پدرش با پیمانکار در تهران برگزارشده است» ولی این اظهارات هم موجب فراموش کردن نقش سید حسینی در این پروژه نشد.

به خصوص که معاون عمرانی استاندار یزد دو سال قبل در جمع مردم بافق گفته بود: «بنده دو پروژه هست که بصورت هفتگی پیگیری می کنم یکی جاده بافق و دیگری انتقال گاز به بهاباد می باشد که بصورت حضوری و تلفنی با مسئولان کشور و استان در میان می گذارم.»

این سخنان که با استقبال روابط عمومی فرمانداری بافق هم مواجه شد، حرفی نیست که به راحتی از ذهن مردم بافق برود. دعواهای حزبی و جناحی بر سر شایستگی آن هم در زمانی که مردم داغدار بافق منتظر رسیدگی به خواسته هایشان هستند کمکی به فراموش کردن این وعده نمی کند.

کسی منکر پیگیری های معاون عمرانی استاندار یزد نیست و البته از ترس پر رو خطاب شدن جرات انکار هم ندارد (اینجا را بخوانید) ولی شایسته است، سید حسینی حاصل این دو سال پیگیری را حداقل در همان اینستاگرام برای مردم بافق تشریح کند تا هم افکار عمومی علت به اتمام نرسیدن پروژه دو بانده شدن مسیر پر تردد و خطرناک بافق را بدانند و هم اتهام ناشایست بودن به آقایان وارد نشود!


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 آبان 1395 - 12:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینکه ناراحتی نداره. همون که قبلا فرمودید بافق خمره نوندونی خوبیه

شجاع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 آبان 1395 - 12:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نمایشگر دسته ای مطالب

باند دوم جاده بافق – یزد امسال باید به بهره برداری برسد

شناسه : 82268535

Print باند دوم جاده بافق – یزد امسال باید به بهره برداری برسد

استاندار یزد :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در جلسه ای با حضور استاندار، امام جمعه بافق، نماینده مجلس شورای اسلامی ،معاون عمرانی استاندار، فرماندار بافق، مدیرکل راه و شهرسازی، پیمانکار پروژه بزرگراه بافق – یزد و نماینده شورای شهر در محل دفتر استاندار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید حسینی معاون عمرانی استاندار یزد به بیان گزارشی از نحوه اجرای این پروژه پرداخت و اظهار داشت:تعداد ابنیه فنی این قطعه 143 دهنه بوده که برابری می کند با طول کل مسیر و این در حالی است که با وجود مشکل کمبود اعتبار و با کمک شرکت سنگ آهن مرکزی در سال گذشته ابنیه فنی آن به جز پل رودخانه شور به اتمام رسید.

در ادامه امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار بافق به بیان سوابق پروژه ، خطرات جاده ای و انتظارات مردم شهرستان اشاره و خواستار تکمیل پروژه شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در ادامه این جلسه از تحویل کل پروژه به پیمانکار و حل مشکلات اجرا و داخلی پروژه خبر داد.

استاندار یزد در ادامه با جمع بندی مباحث مطرح شده سعی و تلاش در جهت تکمیل پروژه در سال جاری را دور از انتظار ندانسته و خواستار تکمیل این بزرگراه در امسال شد و بر لزوم اجرایی شدن آن تاکید نمود.

لازم به ذکر است جمع بندی اجرایی بسیار خوبی پیرامون تکمیل و راه اندازی این طرح در جلسه صورت پذیرفت که عمده آنها به شرح ذیل می باشد:

1- حسب بررسی انجام شده برنامه زمان بندی اتمام پروژه پنج ماهه اعلام شد.

2- بررسی مسائل و مشکلات اجرا در طول اجرای عملیات توسط معاون عمرانی استانداری صورت پذیرد.

3- اولین بازدید پروژه چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون عمرانی استاندار ، مدیرکل راه و فرماندار بافق صورت پذیرد.

4- ظرف هفته جاری کلیه ماشین آلات پیمانکار به محل پروژه حمل و ظرف مدت تعیین شده در کلیه قسمت ها مستقر و همزمان سایر عملیات نیز آغاز شود.

5- کل پروژه به پیمانکار تحویل گردید

6- تحت هیچ شرایطی کار تعطیل نشده و تا تکمیل پروژه عملیات متوقف شود.

7- پل رودخانه شور نیز وارد فاز اجرایی شده و مقدمات کار انجام وعملیات اجرایی آغاز گردد.

8- در شهرستان نیز همکاری لازم جهت تسریع در پروژه صورت پذیرد (از قبیل آب مورد نیاز برای تثبیت و… فراهم شود)

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 9 آبان 1395 - 2:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و تشکر از پیگیریهای مسولین استانی و بعضا کشوری که همیشه بعد از یک حرکت و انقلاب مردمی مسولین بافقی را دعوت به جلسه میکنن که مانع تداوم حرکات حق خواهی مردم بافق بشن.لطف کنید شماره و تاریخ صورتجلسه (البته اگه صورتجلسه ای در کار باشه)را هم بنویسید تا مثل صورتجلسه 9/06تو ذهنمون بمونه ؟؟؟!!!!!!!!!البته اون صورتجلسه 9/6 که سران امنیتی و کشوری هم امضا کردن فرسایشی و به فراموش سپرده شد.انشالله این صورتجلسه زود فراموش نشه!آمین!!!!! حالا عملی هم نشد مشکلی نیس؟؟؟؟؟؟!!!!!.اون صورتجلسه دوماهه مسولین بافق رو جمع میکرد که گزارش بدن و به اینجا رسید حالا باید دید این صورتجلسه الان استانداری را کیا و با چه قیمت و ضمانتی امضا و مهمتر از همه کیا میخوان اجرا میکنن.؟!!!!!!!!!

You cannot copy content of this page