بعد از مركز استان، بالاترين بودجه تخصيصي مربوط به شهرستان طبس می باشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 4 شهریور 1391
سرپرست فرمانداری طبس در نشست خبری هفته دولت:
بعد از مركز استان، بالاترين بودجه تخصيصي مربوط به شهرستان طبس می باشد

طبس- سرپرستی یزدفردا: سرپرست فرمانداری طبس در نشست رسانه ای خود، با حضور بخشداران و روسای شورای بخش دستگردان و دیهوک، گفت: خدمات ارزشمند شهيدان دولت رجايي و باهنر منشا خيري بزرگ شد كه همه مسئولان بعد از آن نيز با تأسي از شهداي بزرگوار دولت در جهت خير و رفاه عمومي تلاش كنند.

“احمد طالبان مقدم” افزود: خبرنگاران در كمال دقت و امانت داري، اخبار شهرستان را منعكس كنند و با ارسال گزارشات و اخبار از خدمات دولت خدمتگزار به مردم موجب ایجاد اعتماد متقابل مردم و مسئولان شده و مشكلات را بطور صحيح رصد نموده و بازوي مديران باشند.

وی از افتتاح 50 پروژه در هفته دولت در شهرستان طبس خبر داد و گفت: از اصحاب رسانه مي خواهم در جهت رسالت اطلاع رساني دقيق و سريع مراتب را به اطلاع مردم برسانند.

مسئول ستاد هفته دولت طبس در پاسخ به سوالی مبنی بر “علت عدم وجود تجهیزات کافی درمان در مراکز و خانه های بهداشت روستایی شهرستان” گفت: خانه هاي بهداشت روستاهها  بر اساس چارت سازماني ايجاد شده كه در كميته برنامه ريزي شهرستان طبس، برای تجهیز آنها اعتبارات خوبي در نظر گرفته شد و امسال برای خدمات دهی بهتر تجهيز می شوند.

وی در انتقاد به وضعیت راهها در بخش های دستگردان و دیهوک، گفت: از مجموع 12 ميليارد و 700 ميليون تومان اعتبار شهرستان طبس، بالاترين رقم را براي بهسازی راههاي شهرستان در بخش هاي ديهوك و دستگردان در نظر گرفته ايم.

طالبیان در پاسخ به شبهه اختلاف مدیران ارشد استان با طبس تصریح کرد: تعامل مديران ارشد استان و شهرستان در حد مطلوبي است و مسائل و مشكلات به خوبي رصد مي شود و به آن توجه مي گردد و سفرهاي بسيار زيادي توسط مديران كل و مقامات استانداري يزد به شهرستان انجام شده است و ضمن تقدير ویژه از مهندس نوروزي معاون عمراني استاندار که نگاه ویژه و پیگیری مجدانه نسبت به پروژه های عمرانی شهرستان دارد، از سفر روز چهارشنبه هفته جاری وي خبر می دهم.

این مقام مسئول از افتتاح بیمارستان یکصد تختخوابه طبس در سال آینده خبر داد و گفت: مراحل ساخت این بيمارستان به روال خود ادامه دارد و خريد تجهيزات آن توسط نماينده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در حال پيگيري است و با توجه به اعتبارات اختصاصي، احتمالا شاهد تسریع در عملیات ساختمانی آن خواهيم بود.

سرپرست فرمانداری طبس با اذعان به اینکه، بعد از مركز استان بالاترين بودجه تخصيصي مربوط به شهرستان طبس می باشد، گفت: گازرساني به بخش ديهوك طبق آخرين مکاتبات، بحث مطالعاتی آن انجام گرفته و اعتبار آن تامين شده است كه به زودي با مشخص شدن پيمانكار، اجرای این پروژه آغاز مي شود.

احمد طالبیان مقدم با تاکید بر صراحت بیان در مدیران شهرستان، گفت: جاده روستايي فشاه با توجه به اين كه در حاشيه جاده اصلي طبس بشرويه قرار مي گيرد، نياز به آسفالت فعلي ندارد و در آينده از محل اجرای همين طرح این خواسته محقق خواهد شد و در خصوص جاده روستایی زرگ هيچگونه اعتباري در نظر گرفته نشده و در صورت تحقق بودجه در مورد آسفالت آن اقدام خواهيم كرد.

این مقام مسئول در خصوص حفاري هاي شركت گاز و ترمیم به موقع آن گفت: اين شركت موظف است بر اساس قراردادهای منعقد شده به نحو مطلوب و سریع نسبت به بازسازي محل لوله گذاري شده اقدام كند و هرگونه بهانه اي براي بهسازي محل حفاري، مردود است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page