دیدار نمایندگان کارگران شرکت کاوشگران نصر بافق با نماینده حوزه انتخابیه مهریز

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
چهارشنبه - 10 آذر 1395

نمایندگان کارگران شرکت کاوشگران نصر بافق در رابطه با بیان مشکلات حوزه کاری خود با محمد رضا صباغیان بافقی دیدار کردند.

در چند روز اخیر رییس شرکت کاوشگران نصر بافق در یک اقدامی تمامی سوئیچ های دامپتراک های معدن سه چاهون برداشت و با این اقدام مانع کار در معدن شد.

کارگران اعتراضات و خواسته های خود را به مسئولین شهرستان اعم از رییس شورای اسلامی، حراست شرکت سنگ آهن مرکزی، سرپرست فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارجاع دادند.

صباغیان ضمن حمایت از کارگران در زمینه رفع مشکلات و خواسته هایشان اظهار کرد: سعی کنید اعتراضات در چارچوب قانون باشد.

وی افزود: مشکلات خود را در قالب یک درخواست به مسئول دفتر تحویل دهند و رونوشتی از این درخواست به شورای اسلامی، فرمانداری و شرکت سنگ آهن ارسال شود.

نماینده مردم بافق همچنین از نمایندگان کارگران خواست تا خواسته های خود را با رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی در میان بگذارند.

صباغیان بر حمایت از حق و حقوق کارگران در حیطه قانون تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 10 آذر 1395 - 9:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نماینده کارگران مگه صباغیان نبود …..

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 7:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مطمئن باشید رئیس شرکت کاوشگران نصر اینقدر گردنش کلفته و پشتش به کسانی گرمه که دست به چنین کاری زده و اداره تعاون، کار و رفاه جتماعی و شورای اسلامی و فرمانداری و حراست سنگ آهن و نماینده مجلس هیچ گونه کاری نمیتونن انجام بدن که یه گوشمالی حسابی بهش داده باشن.

هاشم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 9:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مشکلات این عزیزان هیچ کدام مشکل نیست بلکه کمی توقعات کارگران با لارفته . دوستان هر کدام بالای 4 میلیون حقوق دارند در صورتی که نه خود فرماندار و نه امام جمعه و نه رئیس شورای شهر نه هیچ کدام از کارگران و کارمندان دیگر این شهرستان و نه استان همچین حقوقی دارند .خود سنگ آهن با پرداخت حقوق بالایی به عده ای از کارکنان خود توقع بعضی از آنها را بالا برده. که این تفاوت ها در پرداخت ها حتی در خود سنگ آهن بدترین ضربه را ب شهر زده

قانون این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 5:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام،درجواب آقای هاشم باید عرض کنم، اولا باتوجه به نظری که گذاشتی فکر کنم یا از مسئولین جهاد نصر یا از وابستگان اونها هستی،دوما دوست عزیز باتوجه به شرایط کاری که استخراج به خصوص رانندگی دامپتراک داره این حقوق فقط پول خون وجون راننده هاست واندک غفلتی در کارشون ممکنه به قیمت جون خودشون ودیگران تمام بشه،درضمن باید عرض کنم که شغل معدن که سخترین وخطرناک ترین شغل جهان محسوب میشه منظور همین قسمت استخراجشه ،ومقایسه حقوق این کارگران زحمت کش با حقوق امام جمعه و فرماندار نوعی فرا فکنی وتشویش اذهان عمومی وبی معرفتی نسبت به آنهاست

You cannot copy content of this page