تبدیل ۵۸ درصد شبکه های برق بافق به کابل خود نگهدار

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 آذر 1395

photo_2016-12-05_13-55-22

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از تبدیل ۵۸ درصد شبکه های برق شهرستان بافق به کابل خود نگهدار خبر داد.

محمدرضا صحتی در دیدار با سرپرست فرمانداری این شهرستان گفت:با اشاره به جایگاه ویژه این شهرستان در رونق اقتصادی کشور و وجود سنگ های معدنی فراوان، استمرار انرژی الکتریکی را حائز اهمیت خواند و افزود: تعداد مشترکین برق این شهرستان افزون بر 24 هزار مشترک است که بخش عمده ای از آن خانگی و صنعتی است.

صحتی با اشاره به اینکه بیش از 700 مشترک جدید برق در تعرفه های مختلف در شش ماهه اول سال جاری به جمع مشترکین برق افزوده شده است، عنوان کرد : 99.3 درصد از روستاهای بافق از نعمت برق برخوردار هستند و در حوزه کشاورزی نیز 93 درصد چاه های موجود از برق بهره می برند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد متوسط پیک بار غیر همزمان این شهرستان را افزون بر 30 مگاوات در شش ماهه نخست سال اعلام کرد و متذکر شد : به دلیل گرمسیری بودن منطقه بافق ، بیشترین میزان پیک بار غیر همزمان در ماه مرداد با رقم 31.1 مگاوات به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: 58 درصد شبکه های برق شهرستان بافق به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد پس از استماع سخنان سرپرست فرمانداری شهرستان بافق در خصوص جابجايي تيرهاي برق واقع در حريم باند دوم بزرگراه يزد – بافق، تامين ترانس روشنايي سه راهي كوشك و انجام پروژه هاي مشاركتي با شهرداري و دهياري هاي شهرستان قول مساعد و همكاري داد. .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page