ایجاد تشکل کارگری نسخه درمان مشکلات کارگری/ کارفرمایان تمایلی به تشکیل تشکل کارگری ندارند

دسته: عمومی
۶ دیدگاه
دوشنبه - 15 آذر 1395

نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: ایجاد تشکل کارگری نسخه درمان مشکلات کارگری است.

محمد رضا صباغیان بافقی با بیان اینکه تشکیل تشکل کارگری و اصناف از شعارهای انتخاباتی من بوده است اظهار کرد:تشکیل این تشکل برای جامعه کارگری یک ضرورت است و بر این اساس بعد از انتخاب بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع را در دستور کار خود قرار دادم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه های مختلف با مسئولین استانی در رابطه با تشکیل این تشکل بیان کرد: سرانجام این خواسته به شکل سوال از وزیر پرسیده شد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه تمام سعی خود را پیرامون راه اندازی تشکل های مختلف در حوزه انتخابیه بکار خواهم بست تصریح کرد:اولین انتخابات شورای کارگری در شرکت سنگ آهن بافق انجام می شود.

صباغیان ابراز امیدواری کرد کارگران در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وی همچنین اشاره ای به جایگاه رفیع نمایندگی در تشکل های مختلف داشت و خاطر نشان کرد: نماینده با حق قانونی خود می تواند از حقوق کارگرها دفاع کند و مانند مجموعه ای شبیه به مدیر عامل سنگ آهن در انتصابات و کارهای این شرکت حضور داشته باشد.

نماینده مردم بافق افزود: نگاه امروز به تشکل کارگری همانند نگاه به بیمه و تحصیل در گذشته است کارگران در آینده ای نه چندان دور به ضرورت ایجاد آن پی می برند.

صباغیان گفت:چنانچه این انتخابات با حضور پرشور برگزار شود نماینده کارگران قادر است در تمام جلسه های شرکت نماید و از تصمیمات مدیران آگاهی یابد و از سویی دیگر انعکاس دهنده مشکلات قشر کارگر باشد.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در پاسخ به اینکه چرا تاکنون مدیران از تشکیل تشکل کارگری استقبال نکرده اند اظهار کرد:مدیران تمایلی به تشکیل آن ندارند کارگر باید خود به این امر واقف باشد .

وی همچنین در رابطه با اینکه تشکل های کارگری فرمایشی نشود خاطر نشان کرد: حضور کارگران می تواند مانع از این کار شود انگشتان دست تک تک چیزی نیست وقتی با هم انسجام داشته باشند مشت می شوند.

این مقام مسئول تشکل کارگری را به عنوان یک مشت و صاحب قدرت دانست و بیان کرد:تشکل کارگری بازوی توانمندی برای دفاع از حق و حقوق کارگر است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 آذر 1395 - 7:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان اگر دستگاههای اجرایی دارای ناظران حلال وحروم شناس باشن نیازی به تشکل کارگری نیست وحق کارگر را می توان از پیمانکار گرفت اما متاسفانه این یک قلم کم پیدا میشه …..

بهنام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 آذر 1395 - 7:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به نظر من ایشون درست میگن در جاهایی که حقوق قانون کار رعایت نمیشود بله شورا میتونه حقوق کارگران را با استفاده از قدرت قانون کار پیگیری کنه . ولی در جاهایی مثل سنگ آهن که قانون کار رعایت میشه و هدف کارگران چیزی مثل دولتی ماندن است . تشکیل شورا یعنی از این جا هر اتفاقی افتاد با هماهنگی شورای منتخب خودتون بوده .

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 آذر 1395 - 12:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ول کن به خداآقای صباغیان فکرکردی این تشکل کارگری برای من که کارگیرم نمیادنون وآب میشه روبه خدایه فکری برابیکاری کن

فلاح این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 17 آذر 1395 - 9:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاملا درسته به شرط اینکه کارگر خودجوش دنبال قضایا باشد

مظلوم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 18 آذر 1395 - 11:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان بیاید جلوی اونایی را بگیرید که با قلدری تمام با شلوار کردی میایند کارت میزنندو میروند حامیانشان هم خیال میکنند مردم کورند یا نفهمند ولی بدونند به بیچارگی اونها دلسوزی باید کرد که از این لاتها ترس دارند

روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 18 آذر 1395 - 8:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کارگر واس برای خودش دل بسوزنه
تشکل کارگری بهترین کار هس
ولی به شرطی که حضور پرشور داشته باشن و پشت هم وایسند

You cannot copy content of this page