پیام شهردار بافق به مناسبت روز دانشجو

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
سه‌شنبه - 16 آذر 1395

16آذر به عنوان مرکز ثقل جنبش دانشجویی متاثر از اقدام استکبار ستیزانه جوانان دانشجو در سال 1332 برهه ای از تاریخ است که افق مبارزاتی این قشر فرهیخته را مشخص کرد بنا براین گرامیداشت روز دانشجو حرمت گذاری به هویت خواهی و استبداد ستیزی جوانان غیور این مرزبوم است که بنیان آن رفتار و کنش اجتماعی در سال 1332 گذارده شد ولی فوران آن را در سال 57 شاهد بودیم.
حضور فعال دانشجویان در فعالیت های سیاسی اجتماعی و نوع تاثیر آنان در جامعه بر همگان آشکار و بر کسی پوشیده نیست و روز دانشجو فرصتی برای توجه بیشتر وعینی تر به مفهوم دانشجو است تا به واکاوی و باز اندیشی رفتارهای دانشجویان متدین و انقلابی و تاثیر آنان بر جامعه اسلامی مان بیندیشیم و ظرافتها و ظرفیت های این نسل نو اندیش و متفاوت را واقعی تر ببینیم .
اینجانب ضمن گرامیداشت 16 آذر روز عدالتخواهی و استکبار ستیزی این روز بزرگ را به رهپویان علم و اندیشه تبریک عرض نموده و امید است دانشجویان، نخبگان و آگاهان جامعه راه را برای توسعه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و زیرساخت های اساسی پیشرفت و آبادانی کشور، به خوبی و درستی هموار سازند.
سید علی نوروز زاده
شهردار بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 آذر 1395 - 7:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اق شما همش تبریک میگید یک کاری برای ما دانشجویان انجام نمی دهید تبریک برای ما اب ونان نمی شود

    ندای بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 17 آذر 1395 - 12:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    دوست عزیز مگه شهردار و مجموعه شهرداری مسئول نون و آب دهی به شما هستن ؟ برو کار کن نون آب اونجاس

ندای بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 17 آذر 1395 - 12:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مدیریت سایت بافق فردای محترم خوبه که همه نظرات رو با سلیقه و ادب بسنجین بعد تو سایت قرار بدین نه مثل نظر دوست شماره 1 اق یعنی چی ؟ واقعا که

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 18 آذر 1395 - 9:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن عذر خواهی از شهردا محترم وعزیز شهرمان کلمه ابتدایی متن شماره یک اقا بوده است و بنده هرگز این جسارتها به هیچ شخصی نداشته و ندارم وهمه محترم و عزیز هستند واگر مطرح نمودم که تبریک برای بنده دانشجو اب ونان نمیشود منظور این بود که در صورت امکان اقای شهردا ر به فکر ما دانشجویان باشند ودر زمینه های مختلف به ما کمک کنند واز نظرات ما هم در زمینه های مختلف استفاده شود .ممنون وتشکر از زحمتهای اقای شهردار دیارمان

You cannot copy content of this page