23 طرح عمرانی در ابرکوه افتتاح شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 شهریور 1391
همزمان باهفته دولت
23 طرح عمرانی در ابرکوه افتتاح شد

این طرح ها شامل طرح های عمرانی ، گاز رسانی ، بهداشتی ، فرهنگی ، خدماتی، کشاورزی وآموزشی می باشد که بهره برداری از آنها آغاز شده است.

ابرکوه – لیلا پورزارع زاده- خبرنگار یزد فردا-  همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، جمعی از مسئولان شهرستان ابرکوه و بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد، 23 طرح عمرانی در این شهر به بهره برداری سید.

این طرح ها شامل طرح های عمرانی ، گاز رسانی ، بهداشتی ، فرهنگی ، خدماتی، کشاورزی وآموزشی می باشد که بهره برداری از آنها آغاز شده است.

به منظو اجرا و بهره بردای از این طرح ها،  در مجموع بالغ بر 43 میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری ، مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری وهیات دولت به استان و همچنین از سوی منابع ملی استانی تامین شده است .

در ابتدای افتتاح طرح های عمرانی ، معاون برنامه ریزی استاندار یزد به اتفاق جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدا ی ابرکوه با قرائت فاتحه، یاد وخاطره شهدا را گرامی داشتند .

همچنین در مراسم بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای حسین آباد ابرکوه امام جمعه ابرکوه با گرامی داشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر گفت : دولت با خدمات خود در روستاها ومناطق محروم  چهره این مناطق را دگرگون کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی اظهار داشت : همراهی مردم با دستگاه های دولتی در طرح های اشتغال زا در شهرستان، هم زمینه اشتغال جوانان رافراهم می کند و هم تولید را افزایش خواهد داد .

معاون مالی اداری وبرنامه ریزی استانداردر این مراسم نیز گفت : ابرکوه  درحوزه فرهنگ وهنر به شهر فرهیخته ، علم وادب وشعر و بالا بودن نرخ باسوادی دراستان معروف است و باید در حوزه اقتصاد هم فعالیت های  چشمگیری داشته باشد ودر این حوزه عقب نماند.

بابایی تصریح کرد: شهرستان ابرکوه به لحاظ اقتصادی، از ظرفیت وجایگاه خوبی برخوردار است ومردم این شهرستان باید قیام اقتصادی کنند و نهضت صعنتی را رونق ببخشنند .

وی گفت : باتوجه به ظرفیت بالایی که این شهرستان در حوزه صنعت ، کشاورزی، کار و تلاش دارد مردم باید با سرمایه گذاری خود،  زمینه تولید و اشتغال را فراهم نمایند.

وی افزود : پزشکان وفوق تخصصان این شهرستان در سطح کشور و حتی خارج از کشور در حال طبابت می باشند و  باید برای رشد و توسعه این شهرهم سرمایه گذاری نمایند و دولت هم در این زمینه تسهیلات لازم را پیش بینی خواهد کرد تا زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

وی اظهار داشت: امام  جمعه ابرکوه  به همراه فرماندار، نسبت به تشکیل شورای اقتصادی دراین شهرستان اقدام نمایند  و باهمدلی مسئولان و مشارکت مردم در جهت رشد و توسعه شهرستان تلاش کنند .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page