مرحله اول تفرجگاه وحشی بافقی اجرایی شد

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 7 شهریور 1391
خسروانی:
مرحله اول تفرجگاه وحشی بافقی اجرایی شد
بافق – خبرگزاری مهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق گفت: مرحله اول بوستان وحشی بافقی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرایی شده است.
محمد خسروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشخصات این بوستان گفت: تفرجگاهی وحشی بافقی در فاصله 20 کیلومتری شهر بافق و در مسیر جاده بافق بهاباد قرار گرفته و با توجه به مکان مناسب از نظر آب و هوایی و چشم انداز و ارتفاع مناسب محلی بسیار خوب برای ایجاد واحد تفرجگاهی در نظر گرفته شده است.وی افزود: مساحت این تفرجگاه 50 هکتار است که 20 هکتار از آن جهت فضای سبز و تاسیسات  تفرجگاه در نظر گرفته شده و 30 هکتار از آن به منظور فضای درختکاری و جنگل کاری با کاشت 35 گونه درختی و درختچه ای سازگار با اقلیم منطقه برنامه ریزی شده است.

وی بیان داشت: در این طرح اماکنی نظیر نمازخانه و کتابخانه کمپینگ خانوادگی پیست دوچرخه سواری و آبشار طبیعی و مصنوعی و سرویس بهداشتی و فضای بازی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

خسروانی ادامه داد: این پروزه از محل اعتبارات استانی و جبران پوشش گیاهی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیز داری در حال احداث می باشد که مرحله اول پروزه با 12 میلیارد اعتبار شروع شده و اقداماتی از قبیل احداث هفت سکوی نماز و حفر یک حلقه چاه و انتقال آب به طول 2 کیلومتر تا بوستان و خرید انشعاب برق و برق رسانی به طول 4.5 کیلومتر، آماده‌سازی بستر خیابان‌های داخلی پارک انجام شده است.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام چقدرمی خواهیدبه مردم دروغ بگوئید من هرروزمسیرسه چاهون رامی روم ومی آیم هنوزهیچکاری انجام نشده سکوهای نمازی که گفتید مال10سال پیش است فقط چندتاتیربرق آورن خالی کردن ورفتن

You cannot copy content of this page