نگاه ویژه به فوتبال شهرستان بافق از اولویتهای كاری ما است

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 شهریور 1391
سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق:

نگاه ویژه به فوتبال شهرستان بافق از اولویتهای كاری ما است

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: نگاه ویژه به فوتبال شهرستان بافق از اولویتهای كاری ما است و در این خصوص از هیچ كوششی دریغ نخواهیم كرد.

‘فیروزكریمی ‘  در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، افزود: ما نگاه ویژه ای به این مقوله و جذب استعدادهای منطقه به خصوص جوانان بافقی داریم.

سر مربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: امیدواریم با حمایتهای ویژه شركت سنگ آهن مركزی، در این زمینه بتوانیم چند بازیكن با استعداد را هم از این منطقه جذب كنیم.

وی تصریح كرد: هم اكنون نیز یك دروازه بان و هافبك از تیمهای پایه منطقه در تیم حضور دارند كه انشاالله پس از اردوی كرج نیز فراخوانی درمقطع جوانان و امید، خواهیم داشت.

كریمی اطمینان داد: كه چند تن از بازیكنان تیمهای پایه در آن فراخوان انتخاب خواهند شد.

وی همچنین دغدغه های خود وتیمش راچمن ورزشگاه آهن شهر دانست و افزود: خوشبختانه باشگاه سنگ آهن از امكانات خوبی بر خوردار است و با تلاشهای بی شائبه پرسنل فضای سبز آهنشهر این مشكل در حال برطرف شدن است.

این سرمربی با اشاره به استفاده از مربیان بومی گفت: یكی از مربیان خوب استان یزد كه هم اكنون در معیت تیم ملی جوانان در خارج از كشور به سر می برد به ما اضافه خواهد شد.

وی اضافه كرد: ضمن اینكه نیم نگاهی هم به عملكرد مربیان جوان بافقی داریم كه در صورت لزوم به جمع ما اضافه می شوند.

كریمی در خصوص وضعیت تیم سنگ آهن بافق گفت: تیم ما تیم جوانی است و برای اولین بار است كه در این سطح حضور دارد، اما كادر مدیریتی تیم با توانمندی خوبی در حال اجرای برنامه هاست و مشكل خاصی مشاهده نمی شود.

وی تصریح كرد: پس از بازگشت از اردوی تبریز خود را برای میزبانی و اولین بازی در تاریخ 25شهریور با تیم پارسه تهران آماده می كنیم.

سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق ابراز امیدواری كرد: كه با وفاق و همدلی كه در بین مردم منطقه دیده می شود این تیم به لیگ برتر صعود كند.

كریمی ادامه داد: با پتانسیل و ظرفیتهای خوبی كه در شهرستان بافق می بینم امیدوارم با ارتقای امكانات، انشاالله بهترین بازیها را ارائه داده و دل مردم منطقه را شاد كنیم


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page