دست یاری به سوی رسانه های شهرستان دراز می کنم/ رییس هیئت اسمی نمی خواهم

دسته: عمومی , ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 دی 1395

photo_2016-12-28_07-24-11

photo_2016-12-28_07-24-13

سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق گفت: لزوم ساماندهی ورزش بافق ایجاد اتحاد و وحدت است بنابراین به عنوان کسی که تمایل دارد یکبار دیگر ورزش شهرستان را احیا کند به سوی رسانه برای کمک دست نیاز دراز می کنم.

رضا نارگانی بافقی در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت تحریریه سایت خبری تحلیلی «بافق فردا» با بیان اینکه جوانان بافقی در راه پیشرفت و تعالی از ظرفیت خوبی برخوردار هستند اظهار کرد:باید فرهنگ ورزش در خانواده های بافقی نهادینه شود و همانگونه که به درس و کار اهمیت داده می شود به ورزش جوانان نیز توجه شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش بافق دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است بیان کرد: با تنظیم برنامه ای دقیق و کارآمد در راه متعالی شدن می توان گامهای مهمی برداشت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق افزود:ورزش بافق در مقایسه با گذشته نیاز به آسیب شناسی دارد باید حلقه ی گم شده اتحاد و همدلی را بیابیم و فارغ از توجه به مسایل حاشیه ای کار جلو رود.

وی همچنین بر استفاده از تجربیات پیشکسوتان فراموش شده سفارش کرد و یادآور شد: این راه با بکارگیری تجربیات خوبان ورزش می تواند سهل و آسان شود.

نارگانی با اشاره به دید ورزشی فرماندار و تعصب و حساسیت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان به بافق تصریح کرد: بر خلاف آنچه در کانال ها و فضای مجازی مطرح می شود مدیر کل اداره ورزش و جوانان توجه خاصی به ورزش بافق دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه ۱۴ سال خبرنگار ورزشی بوده است خاطر نشان کرد: رسانه اگر بخواهد به مجموعه ای کمک کند قدرتی عظیم دارد و در حال حاضر به عنوان یک بافقی که تعصب خاصی به پسوند خود دارد ازشما می خواهم در این راه با نقد سازنده و ارائه راهکار مرا یاری کنید.

وی با اشاره به اینکه بافق فردا یکی از بهترین سایت های خبری شهرستان است متذکر شد: آنچه در بین ورزشکاران و جامعه رصد می شود را به اداره ورزش و جوانان منتقل کنید و یکی از دغدغه های بافق فردا توجه به جامعه ورزشی شود.

نارگانی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به اینکه چه تدبیری برای فعال نمودن هیئت های ورزشی اندشیده است اظهار کرد: بارها بر فعالیت بیشتر هییت های شهرستان تاکید کرده ام و اعلام می کنم رییس هییت اسمی نمی خواهم رییس هیئت باید نفوذ داشته باشد و کار کند و آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتواند با پرورش نیروی انسانی آینده خوبی را برای ورزش بافق رقم زند.
در این نشست بر فعال نمودن بخش خصوصی در تامین زیر ساخت های ورزشی، و همچنین فعال شدن هییت های ورزشی، ساماندهی امور جوانان و … از سوی اعضای هییت تحریریه بافق فردا به مجموعه ورزش و جوانان پیشنهاد شد.

photo_2016-12-28_07-24-07


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page