جلسه ارائه گزارش و پرسش و پاسخ مسؤلین شهرستان بافق با مردم برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 شهریور 1391

همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار و برخی از مسؤلین شهرستان بافق جلسه گزارش عملکرد و پرسش و پاسخ مسؤلین با مردم شهرستان در مهدیه بافق برگزار شد

به گزارش خبرنگار بافق فردا ندافیان فرماندار بافق در ابتدای این جلسه به شرح گزارشی مبسوط از عملکرد خود و دیگر مسؤلین شهرستان از سال گذشته تاکنون پرداخت که به عنوان مهمترین موضوعات می توان به پی گیری های انجام شده در خصوص گاز شهری و میزان پیشرفت این پروژه،بحث خصوصی سازی شرکت سنگ آهن،اشتغال ،کارخانه های جوار معدنی،پیشرفتهای آموزشی فرهنگی،پیشرفتهای کمی و کیفی دانشگاههای شهرستان،برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذار،درخواست از مردم برای سرمایه گذاری،صنعت ریلی،بزرگراه یزد – بافق ،بهداشت و درمان و .. اشاره کرد.

مردم و مسؤلین در نظام اسلامی از هم جدا نیستند

ندافیان با بیان اینکه مسؤلین و مردم در نظام اسلامی از هم جدا نیستند گفت:مسلما به همان میزانی که مردم برای توسعه بافق دلسوزی دارند مسؤلین کنونی و قبل بافق دلسوز بوده و برای رسیدن به این مطلوب شبانه روز ندارند.

بهترین فرصت برای پیشرفت و توسعه بافق پیش آمده

وی با بیان اینکه بهترین فرصت برای پیشرفت و توسعه بافق پیش آمده از همه خواست با ارائه نظرات و راهکارهای سازنده به فرماندار و  دیگر مسؤلین شهر کمک کنند.

تنها فرمانداری هستم که با پشتوانه قوی مردمی کار کرده ام

ندافیان با اشاره به اینکه بنده با افتخار می توانم بگویم تنها فرمانداری هستم که با پشتوانه قوی مردمی کار کرده ام تداوم پشتیبانی در پی گیری امور شهر را خواستار شد.

برای سامان بخشیدن به همه امور نیاز به حضور سرمایه گزار داریم

حسین ندافیان یکی از نیازهای اساسی امروز بافق برای پیشرفت را علاوه بر اتحاد و همدلی سرمایه گذاری مردم در بخشهای مختلف حتی بهداشت و درمان دانست و با محدود اعلام کردن امکانات دولت علی رغم قوی بودن بدنه آن، برای سامان بخشیدن به همه امور نیاز به حضور سرمایه گذار را ضروی دانسته و از دو سرمایه گذار بافقی در بخش هتل سازی و سردخانه نام برده و با الگو معرفی کردن ایشان خواستار اشاعه فرهنگ خیری در امور عام المنفعه و عمرانی شهر شد.

هر کس برای سرمایه گذاری به بافق بیاید دستش را بوسیده و برایش فرش قرمز پهن خواهیم کرد

ندافیان افزود در بحث سرمایه گذاری به حزب و جناح و دین و اعتقادات سرمایه گذار کاری نداریم و هر کس بیاید دستش را بوسیده و برایش فرش قرمز پهن خواهیم کرد چون می خواهیم شهر بافق آبرومند پیشرفت کند.

افتتاحیه ها

ندافیان گلنگ زنی جاده رضائیه،افتتاح مدرسه صدرا و شروع بکار کارخانه های گندله ساری،نورد و سیکل ترکیبی را از افتتاحیه های هفته دولت در شهرستان نام برد و سال 91 را سال جهش اقتصادی در صنعت،کشاورزی،فولاد،صنایع ریلی و شیلات دانست.

این خبر در بخشهای بعد تکمیل می شود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page