رئیس جدید دانشگاه پیام نور بافق معرفی شد/ ایجاد رشته کارشناسی ارشد حقوق در پیام نور بافق

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
سه‌شنبه - 28 دی 1395

آیین معارفه رئیس دانشگاه پیام نور بافق با حضور معاون دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان در این مراسم با تاکید بر ضرورت توسعه تحصیلبات تکمیلی در دانشگاله پیام نور بافق از افزایش رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

دکتر ذوالفقاری گفت:به زودی رشته حقوق با گرایشات مختلف درمقطع کارشناسی ارشد و روانشناسی را در دانشگاه پیام نور بافق راه اندازی می شود.
معاون دانشگاه پیام نور استان یزد در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور بافق گفت: از تعداددوازده هزارو۵۰۰دانشجوی استان یزد ۵۰۰دانشجو در دانشگاه پیام نور بافق که در رشته های حقوق، مدیریت با گرایشات مختلف، حسابداری و روانشناسی می باشند مشغول به تحصیل هستند.

دکتر ذوالفقاری از برتری دانشگاه پیام نور استان یزد در بحث های آموزش، پژوهشی وعمرانی و اداری مالی در کشور گفت وافزود: در دانشگاه پیام نور استان نزدیک به ۸۷رشته پذیرش دانشجوی کارشناسی و در ۴۰رشته دانشجوی کارشناسی ارشد وجود دارد و علاوه براین تعداد رشته دکتری شیمی فیزیک در دانشگاه پیام نور اردکان وجود دارد.

معاون دانشگاه پیام نور استان یزد اظهار داشت: وضعیت آموزشی، پژوهشی وعمرانی دانشگاه بافق مطلوب است وامیدواریم با حضور خانم ابراهیمی این وضعیت بهبود پیدا کند.

وی افزود: دانشگاه بافق در بخش کارشناسی ارشد نیاز به حمایت های جدی هم از سوی مسئولین شهرستان وهم استان دارد و در نظر داریم باتوجه به قوانین ومقررات بحث تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه بافق توسعه وگسترش دهیم.

در این آیین از خدمات حیدرحسینی رئیس سابق دانشگاه پیام نور بافق تجلیل و اعظم ابراهیمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور بافق معرفی شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 دی 1395 - 10:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سرکار خانم دکترابراهیممی
انتصاب حضرتعالی. رابسمت ریاست دانشگاه پیام نوررابه جامعه علمی ومردم بافق. تبریک عرض نموده. امیدواریم. مانندهمیشه موفق. ومویدباشید

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 دی 1395 - 12:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام انشاالله که خداوند کمک کننن و سرکاردکتر ابراهیمی هم با سعی وتلاش خود وهمکاران دانشگاه پیام نور بافق در استان اولین باشد

دوست آقا مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1395 - 1:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدمت سرکار محترم خانم دکتر ضمن عرض تبریک وموفقیت شما انشااله همیشه موفق وپیروز باشید .

دانشجوی قدیمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 - 4:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

استاد خوبم
ریاست برازنده شماشت واقعا لیاقتشو داشتید
موفقیت روز افزون شما آرزوی ماست

You cannot copy content of this page