نصب بيش از 2هزار علمك گاز طي دو ماه در بافق

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 30 دی 1395

IMG_2050

IMG_2065

صبح امروز سرپرست فرمانداري بافق به اتفاق رئيس اداره گاز شهرستان و ناظر شركت گاز استان ازعمليات اجرايي نصب علمك گاز در مناطق باقيمانده بافق بازديد كرد و ضمن تقدير و تشكر از سرعت عمليات اجرايي در جريان آخرين وضيعت اين پروژه قرار گرفت.
رئيس اداره گاز بافق در اين بازديد با اشاره به اينكه عمليات نصب علمك گذاري در مناطق باقيمانده بافق از 25 ماه آبان سال جاري شروع شده است، گفت: با همكاري و مساعدت مسئولان و پيمانكار تاكنون بيش از 2 هزار علمك گاز نصب شده است كه سرعت و دقت عمل آن بي سابقه بوده است.

مجيد دهقانشاهي افزود: اين 2 هزار علمك در مناطق قلعه، مظفريه، راه آهن، امام جعفرصادق(ع)، آتش نشاني، حدفاصل ميدان شهدا تا مسجد جامع و قسمت ورودي شهر مي باشد.

وي گفت: از تعداد علمك هاي نصب شده در حدود 180 علمك در پنج مناطق پراكنده بوده كه در اين مناطق به جزء نصب علمك بيش از 300 متر هم شبكه گذاري صورت گرفته است.

دهقانشاهي خاطر نشان كرد: در ادامه كار ، 50 مورد شبكه پراكنده در مناطق باقيمانده وجود دارد كه اميدواريم در ماه هاي آتي به پايان برسد و تمام محلات شهر علمك گذاري صورت بگيرد.

رئيس اداره گاز بافق در پايان گفت: انشاءالله بعد از تعطيلات عيد نوروز عمليات گازرساني و علمك گذاري روستاهاي حاجي آباد، صدرآباد، فاضليه و رضائيه شروع خواهد شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

IMG_2043


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 دی 1395 - 5:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام . با تشکر از زحمات صورت گرفته، در خصوص شتشوی کوچه ها بعد از اتمام کار تدبیری اندیشده شود که با وجود کمبود اب اینقدر اب اصراف نشود . تانکری که جهت شسشوی اقدام می کند باید پمپ تحت فشار داشته باشدتا عملکرد بهتر باشد و از طرفی بهترین کار این است که رفته گر بیاید و کوچه را خوب جارو کند و بعد یک تانکر اب بپاشد یا اینکه شرکتی که کار را برنده می شود خودروهای سنگین خاک روب داشته باشد یا کرایه کند تا اینکار به خوبی انجام شود . در کارها مدیریت بخصوص مدیریت اجرایی ودقت ظرافت ها مهم است که متاسفانه درحفر کانال نحوه پر نمودن و اسفالت و حتی زمانبندی ان نظم رعایت نمی شود.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1395 - 10:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تشکر

خانه دار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 3 بهمن 1395 - 9:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا بیخیال .مردم مظفریه و قلعه و اون گوشه کنارا که خونشون تو دید نیس ولشون کن.
اول سرخیابون و جایی که تو دید هست بهشون برسید اونا چیزی کم و کسر نداشته باشن بقیه رو ولش.
فقط در مواقع حضور پرشور بهشون احتیاج هست.

You cannot copy content of this page