واگذاری 15 هزار واحد مسكن مهر

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 شهریور 1391

15 هزار واحد مسكن مهر
به گفته معاون عمرانی استاندار تهران در هفته دولت بیش از 15 هزار واحد مسكن مهر در شهرهای مختلف استان تهران افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.
محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین درباره آخرین وضعیت مسكن‌ ویژه تهران و علت تاخیر در ثبت‌نام متقاضیان نیز گفت: بنابر دلایلی ثبت‌نام ویژه مسكن تهران با تاخیر انجام می‌شود و مقرر شده وزارت راه، مسكن و شهرسازی زمان دقیق و جزئیات مربوط به ثبت‌نام متقاضیان را اعلام كند.

وی به شهروندان توصیه كرد: اطلاعات مربوط به ثبت‌نام در واحدهای مسكن ویژه پایتخت را تنها از اطلاعیه‌های مربوط به وزارت مسكن و شهرسازی پیگیری كنید.

معاون عمرانی استاندار تهران در ادامه از افتتاح بیش از 570 پروژه عمرانی استان به ارزش بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد.

محمودی افزود: بیش از 570 پروژه عمرانی در بخش‌های راه، بهداشت و درمان، جهاد كشاورزی، آبیاری تحت فشار و صنعت در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردها اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه‌ها بیش از 500 میلیارد تومان است، اما اگر این پروژه‌ها را به قیمت روز محاسبه كنیم، ارزش آن به یكهزار و 500 میلیارد تومان می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینكه این پروژه‌ها جزو بزرگترین پروژه‌های استان تهران محسوب می‌شود، گفت: هر ساله در آغاز سال تحصیلی، 150 مدرسه بازسازی شده و یا نوساز به آموزش و پرورش تحویل می‌دهیم كه امسال نیز تعدادی از پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت مربوط به مدراس است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page