آقای سید حسینی! معنای اقتدار را فهمیدیم

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
جمعه - 1 بهمن 1395

15 کیلومتر جاده از مجموع 43 کیلومتر بعد از 8 سال قرار است به طرزی حقیرانه!!! جزئی از دستاوردهای دولت روحانی در ایام دهه فجر باشد!!!؟

خواندن این خبر، سرشار از تأسف و مملو از اقتدار مدیریتی است! :«محمدرضا نقصان محمدی، مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: طرح دو بانده كردن یزد- بافق یکی از اين طرح‌های مهم و بزرگ است که دهه فجر امسال نزدیک به ۱۵ کیلومتر از فاز پايانی آن به بهره‌برداری می‌رسد. کل این بزرگراه ۱۱۰ کیلومتر طول دارد که ۶۷ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ۴۳ کیلومتر باقی مانده که ۱۵ کیلومتر آن دهه فجر افتتاح خواهد شد.» این در حالی است که هم سرپرست فرمانداری بافق و نیز نقصان محمدی پیش تر اعلام کرده بودند که 12 یا 13 کیلومتر پایانی تا پایان دی وارد مدار قابل استفاده می شود.
این که جاده بافق حالا تبدیل به یکی از طرح های مهم و بزرگ شده است یا نه! اصلا مهم نیست اما برای ما مهم است وقتی معاون عمرانی استاندار تمامی مسئولیت این جاده را بعد از فراز و فرودها بر عهده می گیرند اجازه ندهند 15 کیلومتر جاده ای که سال ها است لای چرخ دنده های بی درایتی و بی کفایتی گیر کرده است، با تصمیمی تخریبی، به نمایشی برای پروژه هایی که قرار است جزئی از دستاوردهای دهه فجری دولت تدبیر باشند مبدل نشود.
آقای سید حسینی!
اگر اقتداری باقی مانده است! اگر قول داده اید و موظف می دانید که حرف و عملتان یکی باشد، اگر عملگرا هستید و نه نمایش محور! پس به قول و وعده خود وفادار بمانید و همین فردا کیلومترهایی از جاده(12؟ 13؟14؟15؟ کیلومتر) که قرار بوده تا پایان دی ماه در اختیار قرار بگیرد را بدون قیچی و روبان وارد مدار کنید و اما اگر برای ایام دهه فجر دستتان خالی است 12 روز دیگر صبر می کنیم!

رضا بردستانی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهاب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1395 - 5:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا برای مردم بافق متاسفم که سرمایه های شهر را به تاراج می برند و کاری برای مردم نمیکنند .

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1395 - 7:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دست همه مسئولان د ردنکند اقای بردستانی دل مردم راخالی نکن مردم رابه وحدت دعوت کن

روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1395 - 8:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همش از بی عرضگی مردم هست که مسولین اینجور دارن خیانت میکنن

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1395 - 11:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خاک بر سرشون که حرف و عملشون یکی نیست , مردم را چی فرض کردن ? !!!! دلمون برای نظام اسلامی و رهبری عزیز میسوزه که مسؤلین خاک برسر و بی لیاقتی مثل شما را تحمل میکنه و مردم نیز به خاطر این عزیز سکوت میکنن ولی شما از رو نمیرید و عده ای این بی لیاقتی شما را به پای ایشون و نظام اسلامی مینویسن , انگار که نه انگار حرفی زدن !!!!! لا اقل بیان توضیحی بدین و به خیال خودتون سر مردم را شیره بمالید که بگن یادشون هست قولی دادن

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 2 بهمن 1395 - 9:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ارزو را صبر برارد نی شتاب****اگر صبر کنید الحمدالله همه جیز درست میشود چون در سطح شهر که نگاه می کنی کارهای عمرانی زیادی درست اقدام است

You cannot copy content of this page