وضعیت فضای آموزشی بافق زیبنده مجموعه آموزش و پرورش استان نیست/ مدارس بافق از وضعیت فیزیکی مناسبی برخوردار نیست

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 5 بهمن 1395

photo_2017-01-24_21-15-47

photo_2017-01-24_21-02-32

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق گفت:وضعیت فضای کنونی آموزشی شهرستان بافق زیبنده مجموعه آموزش و پرورش استان نیست.

محمد زاده رحمانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و دیگر مسئولین و دبیران مدارس در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزارشد با بیان اینکه وضعیت فضای آموزشی شهرستان بافق زیبنده مجموعه آموزش و پرورش استان نیست اظهار کرد: دانش آموزان بافقی در مدارسی که بیش از چهار دهه از عمر آنان می گذرد مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه اگر خدای ناکرده حادثه ای ناگوار رخ دهد همه مسئول و پاسخگو هستیم افزود: وضعیت فیزیکی و ساختمانی مدارس بافق نسبت به مدارس شهرستان های استان وضعیت مناسبی ندارد.

زاده رحمانی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وجود معادن در این شهرستان به موضوع نیرو و مدیرپروری توجه کمتری شده است و اداره آموزش پرورش به تنهایی قادر نیست تا تمام مشکلات خود را به سرانجام برساند.

سرپرست فرمانداری بافق خاطر نشان کرد:به منظور بررسی و پیگیری مشکلات عدیده این اداره و مدارس سطح شهرستان نیاز به هماهنگی بین بخشی است.

وی با بیان اینکه به منظور حل مشکلات از هیچگونه کمکی دریغ نمی کنیم گفت: در سال آینده سهم بودجه آموزش و پرورش را در سرجمع اعتبارات شهرستان افزایش می دهيم.

زاده رحمانی در پایان عنوان کرد: نگاه گذشته مبني بر اينكه فقط بايد از شرکت های معدنی كمك گرفت مي بايست عوض شود و تزريق بودجه و امكانات از اداره كل آموزش و پرورش و همچنين مشارکت اولیا در زمینه حل مشکلات بايد پررنگتر شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page