مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
سه‌شنبه - 12 بهمن 1395

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با همکاری فرمانداری این شهر، همزمان با دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

دکتر حسینعلی لازمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اعلام این خبر گفت: «با تلاش‌های صورت گرفته در یک‌ سال گذشته و در راستای بسترسازی برای ایجاد فرصت‏‎هاى شغلى و جذب کارآفرینان و دانش‌آموختگان دانشگاهى و توسعه فن‎آورى‌هاى پیشرفته، موفق شدیم با همکاری فرمانداری محترم شهرستان بافق، مجوز راه‌اندازی مرکز رشد این دانشگاه را بگیریم».

لازمی از تخصیص فضا و امکانات براى واحدهای فن‌آور و دانش بنیان خبر داد و افزود: «مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به عنوان پل ارتباطی بین شرکت‎‏ها و مراکز علمی و تحقیقاتی می تواند فعالیت کند».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق اظهار کرد: «این مرکز رشد بصورت اقماری و زیر نظر و حمایت پارک علم و فناوری یزدخواهد بود و با وجود 4 واحد فناور تازه استقرار یافته در ساختمانی با متراژ 440 مترمربع و تعداد 8 دفتر کار کاملاً تجهیز شده با امکانات اداری و فناوری آغاز به کار می کند و در اختیار صاحبان ایده و پژوهشگران خلاق قرار می گیرد».

وی همچنین گفت: «مرکز رشد واحد بافق از همه علاقه‌مندان بویژه از استادان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و متخصصانی که تمایل دارند از امکانات این مرکز استفاده کنند؛ دعوت می‌کند تا با مراجعه به مرکز و طی مراحل اداری از خدمات تجهیزاتی و حمایت‌های علمی و مالی ویژه شرکتهای فناور برخوردار شوند».


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا دانشی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 بهمن 1395 - 11:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فارغ التحصیلان
کلمه بسیار قشنگی است و بنده از جناب آقای لازمی کمال تشکر را دارا هستم ولی متاسفانه 2 عدد گواهی ثبت اختراع این جانب همچنان در اداره ثبت اختراعات است لطفا در کنار حمایت های مالی و علمی آن مرکز محترم گواهی این جانب را بعد از 3 سال پیگیری نمایید تا تحویل این جانب گردد با ها به صورت شفاهی و کتبی اعلام گردید متاسفانه ترتیب اثری نداده اند با تشکر فراوان

سلامِ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 بهمن 1395 - 6:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دفاتر شرکت های فناور در مرکز شهر باید باشد نه خارج شهر.

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 9:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    5 دقیقه دورتر از شهر که راهی نیست (اگه کسی کاری بخواد بکنه دنبال بونه نمیگرده)

سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 12:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مرکز رشد قبلا هم زیر نطر دانشگاه بوده و به راحتی هم تحویل دادند.متاسفانه فقط شعار می دهند.

You cannot copy content of this page