با نواختن زنگ انقلاب گلبانگ انقلاب در دانشگاه پیام نور مرکز بافق طنین انداز شد

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 12 بهمن 1395

photo_2017-01-31_13-46-14

photo_2017-01-31_13-46-04

photo_2017-01-31_13-46-42

در آغازین روز دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب گلبانگ انقلاب در دانشگاه پیام نور مرکز بافق طنین انداز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه :با تمهیدات و برنامه ریزی واحدفرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز بافق زنگ انقلاب در روز آغازین دهه فجر نواخته شد.آذین بندی دانشگاه ,تهیه روزنامه دیوای ,برگزاری جشن ,توزیع کیک انقلاب و حضور پرشور دانشجویان در کنار ریاست دانشگاه و کلیه پرسنل اداری و علمی از جمله اقدامات صورت گرفته در این روز بود.

در مراسمی که به صورت نمادین پیرامون این روز در دفتر ریاست برگزار شد, پس از قرائت کلام الله مجید و پخش سرود انقلاب ,اعظم ابراهیمی ریاست دانشگاه با تبریک این ایام فرخنده وخاطره انگیز به حضار ,ایام الله دهه فجررا یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب جایگاه ایران در جهان بلندآوازه شد و تحولات عظیمی در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و علمی صورت گرفت و دستاوردهای شگرفی را به دنبال داشت .که نمونه آن ارتقاء جایگاه علمی ایران در سطح بین الملل است.

حجه الاسلام والمسلمین قاسمی امام جماعت مرکز نیز ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد:پیش از این نوید انقلاب توسط هفتمین امام شیعیان نیز داده شده بود.وی در ادامه حفظ دستاوردهای انقلاب را از اهم واجبات دانست و اظهار امیدواری کرد جامعه دانشگاهیان بیش از پیش در مسیر اهداف و آرمانهای امام و انقلاب گام بردارند.

در پایان با توزیع کیک انقلاب از حضار پذیرایی شد.

photo_2017-01-31_13-46-07


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
دانشجوی سابق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 بهمن 1395 - 5:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدمت همشهریان عزیز بافقی ام بااین که دربافق نیستم اما خبرهای بافق رودنبال میکنم تاددوسه سال قبل که ما دانشجوی پیام نوربودیم ازاین خبرا نبود تقریبا محیط علمی بسته ای بود ولی مدت کوتاهی است که هرازگاهی اسم پیام نوربافق رو. میبینیم خداروشکر. که راه جدیدی پیش گرفتن. انشالله. خانم دکترابراهیمی که ازاساتید ممتاز هستن بتوانن بامدیریت عالی دانشگاه رابه اوج. موفقیت. برسانند

شاگردشما این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 بهمن 1395 - 10:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خانم دکترابراهیمی استادعزیزاولا تبریک عرض میکنم ‘واما شمانمونه کامل یک انسان واقعی هستید من و همسرم ادامه زندگی مان را مد یون کمک‌ و راهنمایی مشورت دلسوزانه شما هستیم در پناه ایزد منان باشید

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 6:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خانم دکتر خداقوت و دست مریزاد

You cannot copy content of this page