پرداخت الکترونیکی قابل توجه قبوض شهرستان بافق

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 9 شهریور 1391

رئیس مخابرات بافق از پرداخت بخش قابل توجه ای از قبوض شهرستان بافق به روش های غیر حضوری خبرداد

سیدمحمدمیرهدایی در نشست پرسش و پاسخ مسئولین شهرستان،هفته دولت و یاد شهدای انقلاب و دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر و همچنین دو شهید مخابرت بافق شهیدان فتوحی و ملائیان را گرامی داشت  و عنوان کرد: با تلاش هایی که از گذشته تا کنون توسط روسا و کارکنان مخابرات بافق انجام گرفته از جایگاه نسبتا خوبی در استان برخوردار هستیم.

رئیس مخابرات بافق با اشاره به ضریب نفوذ تلفن در شهرستان بافق، بیان داشت: تعداد بیش از 20 هزار تلفن ثابت در شهرستان بافق وجود دارد و بیش از این تعداد نیز تلفن همراه موجوداست.

وی ادامه داد: از نظر پرداخت الکترونیکی قبوض در جایگاه خوبی در استان قرار داریم و صرف نظر از استفاده مردم از روشهایی چون؛ عابربانک، تلفن 1818 و 9990 بیش از 12 درصد مشترکین نیز از طریق اینترنت اقدام به پرداخت قبوض می کنند.

رئیس مخابرات بافق، درجواب به انتقادی که از تعداد کیوسک های تلفن ثابت شهرستان و مقایسه با سایر شهرها شده بود، عنوان داشت: در  مکانهای عمومی مانند بیمارستان و غیره تلفن های رایگان نصب شده و در مسیرهای مسافری و پرتردد نیز کیوسک معمولی وجود دارد. وی افزود: البته بر اساس برنامه چند ساله آینده مخابرات قرار بر جمع آوری کیوسک ها و بویژه تلفن های فاقد مشتری و استفاده کننده است. وی همچنین تعداد کم این کیوسک ها نسبت به سایر شهرستان ها را  نیزرد کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page