بخش خصوصی و خیرین باید واردعرصه فعالیت شوند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 10 شهریور 1391

جلسه شورای اداری شهرستان بافق روز گذشته(پنج شنبه) با حضور مدیر کل صدا و سیما ی مرکز یزد و نماینده مجلس در سالن آفرینش دانشگاه آزاد بافق برگزار شد.
فرمانداربافق در این نشست ضمن تشریح برنامه های هفته دولت، گفت: همانطور که ذکر شد گندله ۵ میلیون تنی با سرمایه گذاری دولتی در کنار معدن چغارت احداث می شود تا خوراک کارخانه های فولاد شهرستان را تغذیه کند و زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر فراهم شود و همچنین عوارض و مالیات بر ارزش افزوده ای را ایجاد کند که تا این لحظه از طرف معادن به نحو احسن پرداخت شده حاصل آن رونق و آبادانی شهرستان است.
حسین ندافیان ادامه داد: در بحث آبرسانی مشکل آب شرب شادکام بعد از گذشت ۲۰ سال با انتقال خط لوله آب حل شد و در کنار آن خط انتقال آب به مبارکه با هزینه ۵ میلیارد ریال به اتمام رسید و روند پیگیری آب رسانی به سبزدشت در دست اقدام است.
وی از افتتاح سرد خانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی با ظرفیت ۸۰۰ تن در هفته دولت و همچنین سرمایه گذاری بیش از 2 میلیاردی هتل توسط بخش خصوصی، اضافه شدن تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و بومی سازی رشته های دانشگاهی مانند صنایع دستی و شیلات، تعمیر کامل موتور دیزل و ایجاد یک طرح ریخته گری خبر داد.

 ندافیان همچنین تشکیل کار گروه عمران را از موفق ترین کارها در سطح شهرستان دانست و ادامه داد: به طوری که از جاهای مختلف کشور با ما تماس گرفتند تا از تجربیات ما در این زمینه استفاده کنند.
وی افزود: متاًسفانه در شهرستان بافق وضعیت سرمایه گذاری بخش خصوصی و مبحث خیرین زیاد پررنگ نیست، اگر بخواهیم از پتانسیل های بالقوه زیادی که در این شهرستان وجود دارد استفاده شایان کنیم باید از امکانات سرمایه گذاری بخش خصوصی و موضوع خیرین در کنار جذب اعتبارات دولتی توجه ویژه ای نماییم و در این راستا از رؤسای ادارات، فرهنگیان و تمام ریش سفیدان تقاضای همکاری دارم .
فرمانداربافق در پایان خاطرنشان کرد: فندانسیون و پایه های شبکه دیجیتال علیرغم مشکلات زیادی بود آماده شد و همچنین برق رسانی به شبکه صورت گرفت و امیدوارم با مساعدت مدیر کل صدا و سیمای یزد فرستنده آن نیز ارسال شود تا هرچه زود تر این طرح افتتاح شود.

  • ارسال خبر: مهدی رنجبربافقی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page