انتظار داریم بافق به قطب صنعتی- معدنی کشور تبدیل شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 10 شهریور 1391
حجت الاسلام والمسلمین ‘دخیل عباس زارع زاده’ در جلسه شورای اداری بافق افزود: انتظار داریم پس از گذشت 50-60سال از برداشت ذخایر معدنی و تخریب محیط زیست آن، شهرستان بافق به قطب صنعتی- معدنی كشور تبدیل شود.
نماینده مردم بافق، مهریز، ابركوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در اعتقادات مردم بافق اصول و ارزشهای اسلامی نهفته است.
وی اضافه كرد: همین اعتقاد و اصول و ارزشها بود كه تعداد زیادی از مردم این منطقه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و با ایثار، فداكاری و از خود گذشتگی كیان اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگه داشتند.
زارع زاده با بیان اینكه ما در قبال مردم و اصول و ارزشها مسئولیم گفت: این مسئولیت برای این است كه مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمانهای شهدا و تعبد به خدا نزدیكتر كنیم.
نماینده پنج شهرستان استان یزد ادامه داد: این ظرفیت در مسئولان حوزه انتخابیه مهریز وجود دارد كه هنر خدمت و عشق به مردم را در هم آمیزند تا آنها را به پیشگاه خدای متعال نزدیك و به نظام وفادارتر كنند.
وی به هفته دولت نیز اشاره كرد و افزود: انسان در سایه سار تلاش، خدمت و اخلاص است كه ماندگار می شود.
سخنگوی كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور مجلس با اشاره به اینكه شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز عشق و ایمان بودند و با خدمات صادقانه به محرومان جامعه، در تاریخ ماندگار شدند، تأكید كرد: شهید رجایی به حساب آخرت بسیار توجه داشت و همواره به گرایشهای مادی و دنیوی پشت می كرد.
امام جمعه و فرماندار بافق هم در این نشست گزارشی از ظرفیتهای معدنی، شیلات، كشاورزی و نخیلات، صنایع جوار معدنی و جوار ریلی و همچنین فولاد این شهرستان ارائه دادند.
در ادامه فرماندار بافق در بخشی از سخنان خود با بیان اینكه در حوزه آب شور كمبود و مشكلی وجود ندارد، خواستار صدور مجوز برای حفر چاه در منطقه حسن آباد برای تامین آب مورد نیاز صنایع معدنی شد.
‘حسین ندافیان’ اضافه كرد: اگر آب صنایع و معادن بافق از طریق حفر چاه در حوزه ی آب شور تامین شود مشكل آب شرب مردم با آب انتقالی زاینده رود و چاههای دشت قطرم برطرف خواهد شد
وی همچنین از نصب دستگاه سی تی اسكن با همت خیّرین بزودی در بافق خبر داد و افزود: با نصب این دستگاه كمك خوبی به مردم این شهرستان می شود.
ندافیان در پایان ضمن تشكر از تاسیس دفتر خبر در بافق، خواستار راه اندازی سیستم فرستنده دیجیتال و افزایش كانالهای تلویزیونی در این شهر شد.

جلسه شورای اداری بافق با حضور اعضا ، نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و همچنین مدیركل صدا وسیمای یزد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 شهریور 1391 - 7:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

انتظار داریم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

You cannot copy content of this page