دیدار مربیان و مشاوران مدارس بافق با امام جمعه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 8 اسفند 1395

photo_2017-02-26_18-54-04

photo_2017-02-26_18-54-07

photo_2017-02-26_18-54-11

همزمان با ۸ اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی مربیان و مشاوران مدارس شهرستان بافق با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید دو نفر از دانش آموزان با اجرای دکلمه به مناسبت هفته تربیت و ایام شهادت حضرت زهرا (س) رنجبر مدیر آموزش و پرورش در سخنانی به فعالیت های آموزش و پرورش اشاره کرد.

سپس محمد رضا قاسم زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش طی گزارشی به فعالیت های انجام شده در این حوزه اشاره کرد و از تنگناهای موجود در عرصه پرورشی و تربیت دینی دانش آموزان مطالبی بیان نمود .

وی گفت: کمبود مشاور یکی از دغدغه های این حوزه است.

در ادامه امام جمعه بافق در سخنان مبسوطی با اشاره به حساسیت کار مربیان تربیتی تربیت را عامل رشد انسان ذکر کرد و افزود: ارزش انسان به تربیت است.

وی خواستار راز داری مشاوران در عرصه مسائل تربیتی شد و محبت را زیربنای تربیت صحیح دانست.

سلیمانی همچنین از وضعیت پرورشی دانش آموزان شهرستان نسبت به سایر مناطق ابراز رضایت کرد و افزود: کار تربیتی و پرورشی امروز مشکل است و باید با تکیه بر عوامل خانواده و مدرسه معضلات را با ظرافت برطرف کرد.

از دیگر برنامه های این مراسم پخش تیزری از فعالیتهای پرورشی بود .در پایان مراسم مربیان با حضور در گلزار شهدای امام زاده عبد الله و نثار گل با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page