اجرای سه طرح عمرانی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
سه‌شنبه - 24 اسفند 1395

رییس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق گفت: سه طرح عمرانی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) در دستور کار و ساخت قرار گرفته است.

سید سعید حسینی اظهار داشت:ساختمان دارالشفا در صحن جدید، ساخت سرویس های بهداشتی و نورپردازی گنبد و گلدسته های آستان از جمله طرح هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

رییس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه ساخت سرویس های بهداشتی در سه ماه اول سال جدید به اتمام خواهد رسید بیان کرد: قرارداد کار ساختمان دارالشفاء نیز منعقد گردیده است.

وی همچنین افزود: یک خانم زرتشتی بانی نورپردازی گنبد و گلدسته های آستان مقدس ، شده و نیت خیرخواهانه این بانو، درنتیجه ی حاجت روا شدن وی بوده است.

حسینی در ادامه به سامان دهی فرش های آستان مقدس و سیستم صوتی اشاره کرد و یادآور شد: ۲ اتاق به همین منظور برای ساماندهی فرش ها و سیستم صوتی درنظر گرفته شده است. تمام فرش های شسته شده در اتاق مخصوص نگه داری می شود.

رییس هیئت امناء امامزاده عبدالله (ع) تصریح کرد: طی بازدید معاون صدا و سیمای مرکز یزد از بقعه متبرکه و ساختمان آستان انشاالله تا محرم سال آینده ، امیدواریم شاهد برنامه ها و مراسم های آستان بصورت زنده از شبکه تابان باشیم.

وی همچنین از پرداخت حقوق معوقه خدام خبر داد و افزود: از مبلغ حدود ۵۲۰ میلیون تومانی که موجودی حساب های امامزاده بوده است حدود ۲۰۰ میلیون بابت ۳ ماه حقوق معوقه خدام و حدود۱۳۰ میلیون فاکتورهای به جا مانده سال های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ می باشد که بعضا بلاتکلیفند.

حسینی با اشاره به اینکه عدم پرداخت معوقات بازاریان باعث سلب اعتماد شده بود ضمن عذرخواهی ازاین صنف بیان کرد: عمده ی حساب ها تسویه شد و اعتماد اصناف بازگشت و خدا را شکر حسابها درحال به روز شدن است.

وی اظهار داشت شماره حساب های امامزاده عبدالله (ع) نزد بانک ملی مرکزی جهت دریافت نذورات و کمک های خیرخواهانه شما به شرح ذیل میباشد:
کمک به امور عمرانی بقعه متبرکه:
۱۲۸/۹۳۰۰۹۳۳۸۲۲۷
کمک به امور فرهنگی بقعه متبرکه:
۱۲۸/۹۳۰۰۹۳۳۸۳۳۵
کمک به امور جاری بقعه متبرکه:
۱۲۸/۹۳۰۰۹۳۳۸۴۴۳
و ضمنا رسید مربوطه را جهت پیگیری و برنامه ریزی به دفتر آستان مقدس تحویل دهید تا ثبت گردد.

وی در ادامه گفت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن دعای کمیل مسئولیت برگزاری این مراسم نیز بر عهده هیئت های شهرستان گذاشته شد.
بدین گونه که هر هفته ، یک هیئت بصورت تمام و کمال مسئولیت برگزاری دعای کمیل را عهده دار خواهد بود.

رییس هیئت امناء آستان مقدس همچنین به اجرای طرح آرامش بهاری شامل ایجاد غرفه طب سنتی ، غرفه مشاوره ویژه خواهران ، براداران و کودکان ، گفتمان ادیان و برگزاری مراسم سال تحویل ؛ ساماندهی اموال و دارایی ها اشاره کرد و گفت: برای مثال زمین کشاورزی با ساعت ها اب در وجه قبر به امامزاده واگذار شده اما متاسفانه با گذشت سالیان سال هیچ کشت و زراعتی در آن صورت نگرفته است در صورتی که همین زمین با همین ساعت آب قابلیت درآمدزایی سالیانه بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای امامزاده را داشته است و جالب تر اینکه نفقه این چاه و زمین کشاورزی از آستان مقدس دریافت شده است.

وی همچنین تصریح کرد:ساماندهی قبور نیز در دستور کار هیئت امنا قرار گرفته است که متاسفانه پس از گذشت ۳ ماه تاکنون نقشه و آماری در این رابطه به این هیئت داده نشده است.

رئیس هیئت امناء آستان مقدس از تمامی کسانی که سند و مدرکی در رابطه با خرید قبر دارند خواست تا آن را به هیئت امناء ارايه دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ندای بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 7:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن عرض خسته نباشید خدمت هیات امنا جدید امامزاده
کارتون عالی بود و خوب شروع کردین خصوصا نورپردازی گنبد که دیشب شاهد اون بودیم بسیار زیبا و درخور شان آستان

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 9:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.کاش در مراسم ها ، پذیرایی فقط صرف خانواده های خدام واشنایان خدام نمی شد!!

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 9:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دستمریزاد خدمت آقای حسینی عزیز

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 اسفند 1395 - 10:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا قوت.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 27 اسفند 1395 - 11:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

لایهای درونی حرفهای سید خیلی جالب بود

You cannot copy content of this page