پیام تبریک رئیس هیأت تنیس روی میز استان یزد به مناسبت سال نو

دسته: عمومی
۶ دیدگاه
چهارشنبه - 2 فروردین 1396

بنام خداي مهربان
باعث افتخار است فرا رسیدن سال نو و نوروز باستاني را با تقدیم ارادت فراوان و با آرزوی بهترینها به خانواده بزرگ تنیس روی میز استان شاد باش گفته سالي سرشار از شادي و موفقيت را آرزو نمایم .
خدا را شاکرم که سال 95 با تمام فراز و نشیب هایش سال خوبی برای پینگ پنگ استان بود و با تلاش همه دلسوزان این ورزش بسیاری از اهداف تعیین شده محقق شدـ
بر خود لازم میدانم ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر همه شما عزیزان از حمایت های بی دریغ آقای شریعتی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان و همکارانشان و همچنین پشتیبانی و اعتماد روحیه بخش برادر بزرگوار آقای علی قارداشی ریاست محترم فدراسیدن تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران و همراهی های همیشگی مسئولان فدراسیون تشکر نمایم .
امیدوارم سال 96 با اتحاد ، همدلی ، تعامل ، احترام به قانون و کوشش اعضای هیأت استان ، رؤسا و مسئولین هیئتهای شهرستان ها ، مربیان ، داوران ، بازیکنان و راهنماییهای پیشکسوتان گرامی شاهد تداوم موفقیتها و گسترش روز افزون این رشته ورزشی در استان باشیم .
پیروز و سرافراز باشید.

عباس یزدانی
رئیس هیأت تنیس روی میز استان یزد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 - 6:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش ما متوجه میشدیم عباس یزدانی بر چه اساسی شده رییس تنیس روی میز یزد ، من هنوز موندم والا کسی نیست جواب بده ؟!

حاجی میرزا آقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 4 فروردین 1396 - 3:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا چون رفیق حاجی مسعود شریعتی هست

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 4 فروردین 1396 - 6:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حتما لیاقتشو داشته و مدیر توانمندیه.

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 4 فروردین 1396 - 6:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حتما لیاقتشو داشته و مدیر توانمندیه.

کم گوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 4 فروردین 1396 - 10:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

.سلام .سوال کرده بودید “بر چه اساس”اخه مگر رییس شدن اساس موخوا د عزیزم. تا حالا که چنین نبوده. بلکه قابلیتهای لازم را باید داشته باشد و نیز انان که تصمیم بر این امر میگیرند بدانند با حضور فرد x خواسته شان تامین میشود. این یک عنوان است وگرنه کو تنیسی ،

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 - 1:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در حال حاضر پستهای سازمانی را بر اساس لیاقت و شایستگی و کارکرد به شخصی نمیدهند بلکه بر اساس پارتی و انعطاف کمر وغیره …… تقسیم میکنند و این شده که اوضاع اقتصاد و ورزش و دیگر امور قمر در عقرب شده .
یک نفر چندین سال در یک قسمتی کار میکنه و تجربه کسب میکنه و به قولی جون میکنه ولی یک دفعه چند نفر با شلوار کردی میان میشن همه کاره البته این از خصوصیات دوره آخرالزمان است ،یکی از دلایل اصلی آن هم بر میگردد به خود ما مردم چون حاضر نیستیم در انتخابهایمان یک کم تحقیق کنیم و ظاهر قضیه را نگاه می کنیم و نمی ائیم یک انسان با ایمان و فرهیخته وکاربلد را انتخاب کنیم.

You cannot copy content of this page