ایجاد غرفه های فرهنگی ویژه نوروز در امامزاده عبدالله بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 فروردین 1396

به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز تعداد هفت غرفه فرهنگی در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان بافق ایجاد شده است.

مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق با تبریک سال جدید گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل آستان امامزادگان به قطب فرهنگی، اهداف و سیاست های کلی برای این آستان تعیین شده است.

حجت الاسلام دهستانی به اجرای طرح آرامش بهاری بر مبنای این اهداف و سیاست ها در آستان امامزاده عبدالله اشاره کرد و افزود: همزمان با فرا رسیدن سال جدید تعداد هفت غرفه فرهنگی در این مکان ایجاد شده و در حال برگزاری می باشد.

وی تصریح کرد: غرفه های مشاوره ویژه برادران و خواهران، مسابقات فرهنگی، کودکان و غرفه پرسش و پاسخ دینی از جمله این غرفه ها است.

مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق همچنین برگزاری غرفه های راهنمای گردشگری، آیت الله شیخ محمدتقی بافقی و طب اسلامی را برای نخستین بار در این آستان عنوان کرد و گفت: اصلاح تغذیه و سلامت زائران این امامزاده در راستای دغدغه مقام معظم رهبری که فرمودند دغدغه امروز من طب اسلامی_ایرانی است، هدف ایجاد غرفه طب اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام دهستانی افزود: به منظور رفاه حال زائران امامزاده عبدالله بافق، علاوه بر زائرسرای دائمی، قسمت فوقانی حسینه ی جنب این زائرسرا نیز به اسکان ایشان در نظر گرفته شده است و در ایام تعطیلات نوروزی بصورت شبانه روزی دربهای امامزاده برای زیارت باز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و در آستانه سال نو کانال تلگرامی امامزاده عبدالله بافق به نشانی
@ezahir برای اطلاع رسانی عموم مردم راه اندازی گردید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page