8 میلیارد و 424 میلیون تومان اعتبار به مهریز اختصاص یافت

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 14 شهریور 1391

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: 8 میلیارد و 424 میلیون و 900 هزار تومان اعتبار برای بیش از 220 پروژه در مهریز اختصاص یافت.

مهدی کیانی مقدم در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مهریز که با حضور نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مهریز که به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به دنبال جلسات متعددی که از یکی دو ماه گذشته با ادارات مختلف شهرستانی و استانی برگزار کردیم، نیازهای بخش‌های مختلف بررسی و پس از جمع‌بندی با حضور اعضای کمیته مورد بررسی نهایی و تصویب قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از استاندار و معاونت برنامه‌ریزی استاندار یزد گفت: رقم کل اعتباری که برای پروژه‌ای اعتبارخواه شهرستان مهریز با در نظر گرفتن موارد الزامات قانون بودجه و مصوبات هیئت دولت توسط شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تعیین شده، 8 میلیارد و 424 میلیون و 900 هزار تومان است که نسبت به سال گذشته از افزایش حدود 40 درصدی برخوردار شده است.

فرماندار مهریز اظهار امیدواری کرد: بتوانیم بخش بیشتری از مشکلات مردم شریف مهریز را پاسخگو باشیم.

کیانی مقدم افزود: جمع کل الزامات مبلغ 284 هزار و 868 میلیون ریال است که برای رعایت الزامات و تکالیف قانونی که از قبل وجود داشته و یا در قانون بودجه سال 91 درج شده، رعایت ضوابط اجرایی بودجه سال 91 و دستورالعمل‌هایی که از سوی معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی ابلاغ شده، تعهدات استانی مصوبات سفرهای هیئت دولت در شهرستان، تامین اعتبار مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار به اتفاق مدیران در نظر گرفته خواهد شد.

شهرستان مهریز به عنوان یکی از شهرهای دارای مناطق ییلاقی استان یزد با جمعیت بیش از 45 هزار نفر در 35 کیلومتری مرکز استان یزد قرار گرفته است.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 شهریور 1391 - 10:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای کاش ما مردم بافق مسولین دلسوزی داشتیم

You cannot copy content of this page