رشد 594 درصدي ميزان تسهيلات پرداختي به تعاونيهاي استان يزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 15 شهریور 1391

رييس امور شعب بانك توسعه تعاون استان يزد از رشد 236 درصدي تعداد تسهيلات و 594 درصدي مبلغ تسهيلات اعطا شده اين بانك در استان طي دولت‌هاي نهم و دهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) –منطقه يزد، “سيد مهدي ميراب باشي” در جمع اصحاب رسانه در اين رابطه تصريح كرد: در دولت نهم و دهم تعداد هشت هزار و 714 فقره تسهيلات به مبلغ 812 ميليارد ريال به متقاضيان بخش تعاون اعطاء شده است و اين در حاليست كه تا قبل از دولت نهم دو هزار و 590 فقره تسهيلات به مبلغ 130 ميليارد ريال پرداخت شد.

وي يادآور شد: در سال گذشته 178 ميليارد ريال تسهيلات در قالب منابع داخلي در تمام بخش‌هاي اقتصادي و در قالب تفاهم نامه‌ها با برخي دستگاه‌‌ها و نهادها پرداخت شد.

ميراب باشي همچنين از پرداخت 81 ميليارد ريال تسهيلات به تعاوني‌ها در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و اين ميزان را نسبت به گذشته مثبت ارزيابي كرد.

وي در زمينه كمك‌هاي فني اعتباري و يا وجوه اداره شده اظهار نمود: خوشبختانه از سال 1385 تا 1388 كليه وجود مصرف شد و هيچ وجهي بازگشت داده نشد و وجوه سال 1389 نيز تاكنون به ميزان 84 درصد مصرف شده كه تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد و پيش‌بيني مي‌شود از سهميه ساير استان‌ها نيز جذب شود.

رييس امور شعب بانك توسعه تعاون استان يزد در پايان نيز  سهم بانك توسعه تعاون استان از صندوق سرمايه ملي براي پرداخت تسهيلات ارزي به تعاوني‌ها در حال حاضر 30 ميليارد دلار پيش‌بيني شده كه تعاوني‌ها در صورت ارائه و تاييد طرح‌شان از آن استفاده مي‌كنند و تا‌كنون سه تعاوني بدين منظور به بانك توسعه تعاون معرفي شده‌اند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page