مسکن مهر بافق قصه ی پر غصه ی مردم است/ هیئت مدیره باید پاسخگوی عملکرد خود باشد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 اردیبهشت 1396

IMG_20170427_082018

IMG_20170427_082005

IMG_20170427_082008

IMG_20170427_082011

فرماندار بافق از مسکن مهر به عنوان قصه ی پر غصه یاد کرد.

محمد زاده رحمانی در نشست مشترک اعضای مجمع مسکن مهر با برخی از مسئولین شهرستان که به منظور پیگیری مشکلات این مجموعه برگزار شد گفت: این قصه پر غصه مردم تمام شدنی نیست.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره موظف به پاسخگویی عملکرد خود است اظهار داشت: از سوی فرمانداری شهرستان با دادستان محترم مكاتبه شده تا به عنوان مدعي العموم به حق طبیعی ساکنین مسکن مهر رسیدگی شود.

فرماندار همچنین از اعضای مسکن مهر خواست با تنظیم شکواییه پیگیر حقوق خود باشند.

زاده رحمانی با بیان اینکه در همه حال از حق و حقوق ساکنین دفاع خواهیم کرد عنوان کرد: مجمع مسکن مهر باید با همت مضاعف و تلاش بیشتر در راه حل مشکلات این مجموعه گام بردارد.

وی ادامه داد: با تعیین کارشناس رسمی دادگستری می توان از صفر تا صد ساخت مسکن مهر را مورد بررسی قرار داد و هیئت مدیره موظف به پاسخگوی عملکرد خود و نحوه هزينه كرد وجوه دريافتي از مردم است.

این مقام مسئول همچنین در رابطه با احداث کتابخانه در اين منطقه قول مساعدت و همکاری داد و تصریح کرد: نامه ای از سوی فرمانداری به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شده و درصدد هستیم با هماهنگی با اداره کل مسکن و شهرسازی این خواسته مردم محقق شود.

زاده رحمانی در رابطه با راه اندازی نانوایی نیز گفت: هر فردی که تمایل به شروع این کار داشته باشد می تواند درخواست خود را به فرمانداری ارائه دهد.

فرماندار بافق همچنین در ادامه از رییس اداره برق شهرستان خواست تا در خصوص نقاط فاقد روشنايي این منطقه هر چه سریعتر تصمیم گیری شود.

وی ضمن تشکر از شهردار در رابطه با تامین فضای سبز و کاشت درخت در این منطقه یادآور شد: هر چه سریعتر آسفالت برخی از مناطق و همچنین بلوک گذاری انجام شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 اردیبهشت 1396 - 2:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشالله با سرامدن عمر کلیدی ها و مزخرف خواندن دولتی ها این مشکل هم حل میشه .نه عزیز هیئت مدیره جواب گو نیست خانه از پای بست ویران است .اقای ارجمند تشری بزن به انا که اینقدر پرو شدن

فرهنگی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 اردیبهشت 1396 - 9:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای فرماندار ایا کسی هست بداد فرهنگیان و ساکنین مسکن فرهنگیان که در مجاورت مسکن مهر قرار گرفته برسد اخر 15 سال است که کوچه های مسکن فرهنگ خاکی بوده و ساکنین ان گرد و خاک می خورند فکر کنم با این وضع تا 5 سال دیگر با توجه به اینکه 20 ساله می شود و ساکنین در مجاورت گرد خاک قراردارن می توانند خانوادگی در خواست بازنشتگی (طبق قانون کارهای سخت و زیان اور) پیش از موعدبکنند.

You cannot copy content of this page