سرشماری کل جمعیت بافق در حوزه بهداشت/اعتبار بیش از 4میلیارد تومان در بخش بهداشت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 اردیبهشت 1396

رئیس بهداشت و درمان بافق گفت :طرح تحول سلامت در بافق با هدف عدالت در سلامت،افزایش رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی در این شهرستان در دو حوزه بهداشت و درمان کلید خورد.

مسعود دانشی با بیان اینکه در حوزه بهداشت کل جمعیت شهرستان بافق سرشماری و بلوک بندی شده است اظهار داشت :به ازای هر بلوک یک مراقب سلامت انتخاب شده است.

وی افزود:باتوجه به کمبود نیرو در حوزه بهداشت و درمان نیروهایی جدید به کارگیری شده و به کل نیروها آموزش های لازم داده شد.

رئیس بهداشت و درمان با اشاره به اینکه در خانه های بهداشت دور مانند بشکان و باجگان امکانات لازم و ضروری وجود دارد تصریح کرد:کلیه افراد آموزش دیده موظف هستند مشکلات را پیگیری کنند کلیه مراقبت ها نیز در سامانه بهداشت سیب نصب می شود.

دانشی بیان داشت:ساخت ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان بافق ،خانه بهداشت شیطور و مزرعه پزشک سبزدشت از جمله کارهای عمرانی انجام شده می باشند.

وی با بیان اینکه خانه بهداشت مبارکه بافق در حال ساخت و دارای 70درصد پیشرفت فیزیکی است خاطر نشان کرد : بالغ بر ۴ میلیارد تومان به منظور تجهیز و تعمیر تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهری،روستایی و برخی از خانه بهداشت اعتبار تخصیص داده شده است.

رئیس بهداشت و درمان بافق عنوان کرد:اورژانس سبزدشت و اورژانس هوایی راه اندازی شده و اورژانس روستای مبارکه نیز تا آخر ماه جاری افتتاح می شود.

دانشی در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت بیمارستان 96تخته اشاره کرد و گفت:فاز اول این بیمارستان به اتمام رسیده و فاز نهایی آن با اعتبار بالغ بر20میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده است.

وی افزود:کلینیک بیمارستان با اعتبار بالغ بر 1میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

دانشی همچنین از خریداری و بکارگیری 2دستگاه میکروسکوپ چشم و میکروسکوپELT خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page