عضویت 148هزارکارگر در بسیج کارگری استان /حمایت مردم از تولیدات ملی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 8 اردیبهشت 1396

IMG_20170428_223251

رئیس سازمان بسیج کارگری گفت :148هزار بسیج کارگری در استان یزد می باشند که جهت بالا رفتن کیفیت تولیدات ملی همکاری های لازم را انجام می دهند.

نیک نام با بیان اینکه سال پیش در حوزه بسیج کارگری درجشنواره حلقه های صالحین 22طرح برتر انتخاب شدند بیان کرد: این طرح ها سودی بالغ بر هزینه ای میلیاردی برای کشور داشت و نخبگانی در زمینه هایی از جمله فرهنگی،شعر وشاعری و حافظین کل قران انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه اگر کارگر فعالیت نکند تولید محقق نمی شود تصریح کرد:کارگر،سرمایه و کارفرما سه وجه یک مثلث می باشند که اگر این سه عنصر اصلی باهم تعامل داشته باشند تولیدات به خوبی انجام می شود و با تلاش همه ارگان ها و مردم شعار اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال تحقق پیدا می کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری با تاکید بر اینکه 148هزار بسیج کارگری در استان می باشند گفت:استان و شهرستان های اطراف جهت بالارفتن کیفیت تولیدات ملی همکاری های لازم را دارند.

وی بیان داشت: باید سعی شود از اقلام و جنس های خارجی استفاده و از تولیدات داخلی حمایت و استفاده شود.

نیک نام با تاکید بر اینکه اگر از تولیدات داخلی استفاده نشود کارگر بیکار می شود بیان کرد:اگر کارگر فعالیت نکند خانواده های کارگران از لحاظ مشکلات مالی،روانی،اقتصادی واجتماعی آسیب می بینند.

محمدرضا نیک نام با گرامیداشت 9اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر گفت:به مناسبت تشییع نمادین شهید مفقودالاثر، بروسنی این روز نام گذاری شده است که پیکر این شهید پس از 20سال در این روز به صورت نمادین به خاک سپرده شد.

وی افزود:این شهید روحیه معنوی بالا و اردات به حضرت فاطمه(س) داشت و شهید شاخص بسیج کارگری کشور است و هرساله یک شهید دیگر انتخاب می شوند که شهید علی رضاییان به عنوان شهید شاخص سال 96انتخاب شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page