انتخابی برای حرکتی جمعی

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 اردیبهشت 1396

هر روز که می گذرد به انتخاب نزدیکتر میشویم ، انتخابی که هم سرنوشت خودمان در آن است و هم با آن انتخاب سرنوشت همشهریان و هموطنانمان را رقم خواهیم زد .

میتوان این فرصت انتخاب را مثل خیلی از فرصت های بهبود و توسعه نادیده گرفت و از کنارش گذشت ، اما چرا؟
میتوان در این انتخاب سهل انگاری کرد از کمی نشستن ، شنیدن و بیشتر بررسی کردن گذشت و انتخاب کرد اما چرا ؟
میتوان در این انتخاب باج خواهی کرد و با گروهی ، طیفی ، دوستی و آشنائی هم قسم شد و قدم برداشت و انتخابی را به تعدادی اعمال کرد اما چرا؟

میتوان در این انتخاب شیطنت کرد و با جریان سازی بر علیه نامزدی که خود را صادقانه آماده خدمت کرده است ستیز کرد و فرصت خدمتی برای مردم را نابود کرد اما چرا ؟
بعضی مواقع چرا و به چه قیمتی چنین قصد تخریب شهر و کشورمان را میکنیم ؟ درحالی که می دانیم دست بالای دست بسیار است پس دیگر چرا ؟

بیائید با هم ، انتخابمان را از من و تو ، ما و شما و ایشان بیرون ببریم و ببینیم که برای سرنوشت شهر و کشورمان چه باید بکنیم ، کدام و کدامها را در برگ رای بنویسیم که خدای نکرده ضربه ای دوباره به گروهی ، طیفی ، قشری و گوشه ای از شهر و کشورمان وارد نشود . بیائید با هم تفکری را انتخاب کنیم برای درمان دردها و رنجهای شهر و کشورمان ، برای حرکتی جمعی بسوی پیشرفت و تکامل .

بیائید باهم انتخابی کنیم خالی از حب و بغض ، انتخابی که با درد شهر و کشورمان درد کشیده باشد ، آنرا چشیده باشد نه اینکه رسیده باشد و برای رسیدن به اهدافش فرصتی یافته باشد .

بیائید باهم بیشتر تفکر کنیم به جز در نظر گرفتن گفته های امروز نامزدها برای کسب رای بیشتر که گه گاه جایگاه قانونی ندارد و از لحاظ شرعی و عرفی بی اشکال نیست ، تحرکات دیروز و قله های فتح کردهشان را هم مد نظر بگیریم چراکه ما برای دردهای شهر و کشورمان باید تلاشگری خستگی ناپذیر و متعهد انتخاب کنیم نه کسی که خود را به اندک فعالیتی یافته باشد و احتمالا در آینده درد جدیدی باشد .
محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page