تعاونی ها می‌توانند به عنوان بازوی توانمند مجموعه های معدنی شهرستان فعالیت نمایند

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
شنبه - 18 شهریور 1391
جلسه هم اندیشی با حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن،مسئول اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق و مدیران شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران معدنچیان ، مصرف سنگ آهن و مصرف انجمن صنفی کارگران برگزار شد و مدیران شرکت‌های تعاونی خواستار حمایت همه جانبه شرکت سنگ آهن بافق از شرکت های تعاونی شدند.

به گزارش بافق نیوز ؛ در این جلسه نوری ضمن اشاره به فلسفه نامگذاری روز تعاون و نیز اینکه امسال به عنوان سال بین‌المللی تعاون نامگذاری شده گفت تعاونی‌ها به عنوان یک بخش مهم از اقتصاد دارای پتانسیل و توانمندی بالایی جهت حضور در تمامی عرصه های اقتصادی هستند و می‌توانند به عنوان بازوی توانمند مجموعه های معدنی شهرستان فعالیت نمایند.

همچنین وی خاطرنشان کرد : با تغییر و تحولاتی که در سال‌های اخیر در شرکت‌های تعاونی صورت گرفته ،روحیه خودباوری ،تفکر گروهی و حضور نیروهای خلاق و جوان تقویت گردیده که امیدواریم روزبروز شاهد موفقیت بیشتر تعاونی‌ها باشیم.

در ادامه عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اشاره به گزیده ای از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بخش تعاون گفت با توجه به اینکه اجرای اصل ۴۴ مورد تاکید بزرگان نظام می باشد تعاونی‌ها می‌توانند با تقویت خود ،استفاده از مدیران خوش فکر و آینده نگری جایگاه خود را در عرصه فعالیت‌های اقتصادی کشور تثبیت نمایند.

وی اضهار داشت :  تعاونی‌ها به لحاظ اینکه جمع کثیری از فعالیت آنها منتفع می‌شوند و یکی از اهداف تعاون ،جلوگیری از تمرکز ثروت در دست گروه‌های خاصی می باشد تقویت این بخش همواره مورد عنایت مجموعه نظام بوده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن ایران – بافق ضمن اعلام آمادگی مجموعه شرکت جهت همکاری با شرکت‌های تعاونی افزود :  باید فرهنگ تعاون بیش از پیش در شهرستان ترویج گردد و لازم است همه با هم جهت رسیدن به جایگاه واقعی بخش تلاش نمائیم.

در این جلسه مدیران شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران معدنچیان ، مصرف سنگ آهن و مصرف انجمن صنفی کارگران دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند و خواستار حمایت همه جانبه شرکت از شرکت های تعاونی شدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page