تعهدی برای صعود به لیگ ندارم

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 23 شهریور 1391
فیروز کریمی:
تعهدی برای صعود به لیگ ندارم/ پیشگو بودم سال گذشته دلار می‎خریدم
 سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: تعهدی برای قهرمانی و صعود تیم به لیگ برتر ندارم اما تعهد ورزشی دارم و تمام تلاش خود را خواهم کرد.
فیروز کریمی شامگاه سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: تا زمانی که در تیم سنگ آهن بافق حضور دارم تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر خواهم کرد اما نمی توان پیش‌بینی کرد چه نتیجه ای را خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: جادوگر و پیشگو نیستم که اگر چنین بود سال گذشته دلار می خریدم.
سرمربی سنگ آهن بافق علت حضور خود در این تیم را رابطه دوستانه دیرینه با مدیرعامل باشگاه عنوان کرد و افزود: با بررسی امکانات باشگاه سنگ آهن و صحبتی که با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره داشتم، حضور در این تیم را پذیرفتم.
وی عنوان کرد: تنها مشکل موجود، عدم آمادگی کامل زمین بود که تمام اردوهای تیم را خارج از استان برگزار کردیم اما در بافق هم تمریناتی برای تطابق فیزیکی بدن با وضعیت آب و هوای این شهرستان برگزار شد.
وی تصریح کرد: اکنون مشکل زمین نیز رفع شده و سایر امکانات هم آماده است و امیدوارم بتوانم تحولی را در سطح فوتبال استان ایجاد کنم.
کریمی با اشاره به برگزاری تمرینات دوماهه تیم افزود: سه مرحله اردوی آمادگی در اصفهان، یزد و تهران برگزار شد که با پایان یافتن تمرینات در این هفته آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات را داریم.
وی با اشاره به لزوم برگزاری بازی های تدارکاتی و شناخت نقاط قوت و ضعف بازیکنان گفت: طی این مدت همچنین شش بازی تدارکاتی انجام دادیم که آخرین آن در بافق برگزار شد.
وی یادآور شد: از بازیکنان خوبی در ترکیب تبم استفاده شده و همه بازیکنان با وجود جوان بودن، دارای تجربیات خوبی هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز در کارنامه خود دارند.
کریمی تاکتیک قابل اجرا برای تیم را بر مبنای توانمندی تیم حریف خواند و گفت: تلاش شده تا تیمی تاثیرگذار داشته باشیم و با شناختی که از تیم حریف داریم و حریف را وادار کنیم تا از تاکتیک تیمی ما تبعیت کند.
وی با اشاره به اینکه تاکتیک ها قابل تغییر است افزود: برای تیم تاکتیک‌‌های متغیری انتخاب کردیم و در هر بازی در مقابل تیم حریف از تاکتیک جدید استفاده می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن بافق در بخش دیگری از سخنان خود به حضور دوباره ابراهیم میرزاپور به عنوان دروازه بان اول تیم اشاره و تصریح کرد: رفتن میرزاپور از تیم به دلیل مشکل پزشکی بود و با وجود اینکه در تمرینات تیم شرکت داشت به دلیل آسیب دیدگی پای راست از تیم جدا شد.
وی افزود: میرزاپور در مورد صدمه دیدگی پای راستش از فدراسیون تاییدیه‌ای مبنی بر اینکه آسیب دیدگی او مانع فعالیتش نخواهد شد و اگر با او مدارا شود، بهبود کامل حاصل خواهد شد تصمیم گرفته شد تا به عنوان دروازه‌بان از او استفاده شود.
کریمی با اشاره به برگزاری نخستین بازی در روز پنج شنبه با تیم پارسه گفت: از تیم پارسه شناخت کافی داریم و آنالیزوری که در تیم هست برای شناخت تیم ها و ترکیب بازی تیم حریف نتایج را به باشگاه اعلام می کند.
وی تیم های هم‌گروه با سنگ آهن بافق را تیم های مطرح و ریشه دار خواند و عنوان کرد: گروه ما به لحاظ فنی گروه سختی است اما نسبت به این گروه خوشبین هستم و خوشحالیم که در این گروه قرار گرفته ایم.عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page